قیمت لوازم خانگی تا انتها سال هیچ تغییری نمی کند

به گزارش بهترین وبلاگ، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: بازار لوازم خانگی قابل پیش بینی نیست با این حال نکته مسلم این است که تا انتها سال قیمت ها هیچ تغییری نمی کند.

قیمت لوازم خانگی تا انتها سال هیچ تغییری نمی کند

رضا رزقیان گفت: تا این لحظه هیچ کدام از شرکت های لوازم خانگی قیمت هیچ یک از محصولاتشان را کاهش نداده اند. دولت هر گاه مواد اولیه ارزان را به دست تولیدکننده رساند، آن گاه می تواند دستور ثبات یا کاهش قیمت را صادر کند.

او گفت: اگر امروز کاهش قیمتی مشاهده می شود، در حد دو تا سه درصد است. در واقع به دلیل رکود سنگین حاکم بر بازار، نمایندگی ها با برگزاری جشنواره های تخفیف سعی در خالی کردن انبار خود دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: با توجه به قیمت مواد اولیه اصلا گران فروشی معنا ندارد. اقتصاد ایران دچار یک رکود تورمی است که بازار لوازم خانگی هم از آن مستثنی نیست. بازار آنچنان در شرایط بدی به سر می برد که ارائه تخفیف آخرین راهکار شرکت ها برای فروش است.

بیشتر بخوانید

به گفته رزقیان تا به امروز هیچ نامه ای از سوی وزارت صمت، سازمان های بازرسی و … مبنی بر کاهش قیمت به ما ارسال نشده است.

این فعال صنفی گفت: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. شرایط بازار به عوامل زیادی ازجمله مذاکرات وین بستگی دارد. با این حال نکته مسلم این است که تا خاتمه سال قیمت ها هیچ تغییری نمی کند.

رزقیان گفت: بررسی ها نیز نشان می دهد اغلب لوازم خانگی موجود در بازار نه تنها کاهش قیمتی نداشته اند، بلکه در یک ماه اخیر فرایند افزایشی هم پیموده اند. به عنوان مثال گران ترین یخچال و فریزر تولید داخل که دهم بهمن 50 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشت، اکنون با نرخ 51.5 میلیون تومان به فروش می رسد.

بهترین وبلاگ خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قیمت لوازم خانگی تا انتها سال هیچ تغییری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت لوازم خانگی تا انتها سال هیچ تغییری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید