قیمت نفت بالا رفت ، فراوری کاهش پیدا خواهد نمود؟

به گزارش بهترین وبلاگ، بهای معاملات آینده نفت برنت پس از افزایش 0.7 درصدی در روز آدینه، امروز 1.43 دلار یا 1.5 درصد افزایش یافت و به 94.45 دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت بالا رفت ، فراوری کاهش پیدا خواهد نمود؟

به گزارش بهترین وبلاگ، در حالی که سرمایه گذاران منتظر اقدامات فراورینمایندگان گروه اوپک پلاس برای تعدیل فراوری و حمایت از قیمت ها بودند که امروز دوشنبه قیمت نفت بیش از یک دلار در هر بشکه جهش کرد و همچنان به رشد خود ادامه داد.

بهای معاملات آینده نفت برنت پس از افزایش 0.7 درصدی در روز آدینه، امروز 1.43 دلار یا 1.5 درصد افزایش یافت و به 94.45 دلار در هر بشکه رسید.

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا پس از افزایش 0.3 درصدی در جلسه قبل، با 1.25 دلار یا 1.4 درصد افزایش، 88.12 دلار در هر بشکه ثبت شد.

در همین رابطه رویترز بیان کرد قیمت نفت در سه ماه گذشته پس از رسیدن به بالاترین سطح خود در چند سال اخیر در ماه مارس به علت نگرانی هایی مبنی بر افزایش نرخ بهره و محدودیت های کووید -19 در بخش هایی از چین به عنوان بزرگترین واردنماینده نفت خام دنیا، کاهش یافته است.

سازمان کشورهای صادرنماینده نفت و متحدانش، ممکن است در نشست خود در اواخر روز دوشنبه تصمیم بگیرند که سطح فعلی فراوری خود را حفظ نمایند یا حتی فراوری را برای حمایت از قیمت ها با وجود تداوم کمبود عرضه کاهش دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت نفت بالا رفت ، فراوری کاهش پیدا خواهد نمود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نفت بالا رفت ، فراوری کاهش پیدا خواهد نمود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید