معجزه 4 سبزی خوشمزه در سم زدایی از بدن

به گزارش بهترین وبلاگ، باید برای دفع سمومی که به مرور در بدن جمع می گردد، از راهکارهای مختلفی بهره ببرید که یکی از آن ها خوردن سبزی های مفید است. در ادامه با سبزی های سم زدا آشنا خواهید شد.

معجزه 4 سبزی خوشمزه در سم زدایی از بدن

به گزارش بهترین وبلاگ، بدن انسان نیازمند سم زدایی مداوم است تا عمرتان افزایش یابد. برای دفع کردن سمومی که طی زمان در بدن جمع می گردد باید از راهکارهای مختلفی بهره ببرید که یکی از این راهکارها استفاده از سبزی های مفید است.

هر روز از سبزی های مختلف استفاده می کنید، اما از خواص آن ها به طور دقیق اطلاع دارید؟ بعضی از سبزی ها هستند که می توانند بدن شما را در برابر هر گونه بیماری بیمه نمایند.

در ادامه به این سبزی های میکروب کش بیشتر اشاره خواهیم کرد.

سیر

سیر به علت داشتن ترکیبات فراوان، یک سم زدای فوق العاده محسوب می گردد. این ماده غذایی یاری می نماید تا سموم و مواد زائد به ویژه آلودگی هایی مانند سرب و جیوه از بدن خارج شوند. علاوه بر این، سیر دارای خواص ضدباکتریایی است برای همین می تواند روده ها را به خوبی تمیز کند.

انواع کلم

خانواده کلم مثل کلم سبز، گل کلم، کلم برگ، کلم بروکسل و ... جزو برترین سبزیجات موجود برای سم زدایی بدن هستند به خاطر اینکه کلم ها کبد را تحریک می نمایند. می توانید انواع کلم را به صورت خام یا پخته شده در سالاد یا در غذاهای دیگر به صورت رنده یا خرد شده بهره ببرید.

جعفری

جعفری یک ضد عفونی نماینده عالی و ادرار آور بسیار خوب است. این سبزی معطر و البته پرطرفدار، عملکرد کلیه ها را تحریک می نماید و نقش مهمی در دفع سموم بدن دارد. به غذاهایتان مثل سالادها، پاستاها، سوپ و ... جعفری اضافه کنید.

اگر یک دوره سم زدایی جدی را آغاز نموده اید آب جعفری فوق العاده است.

چغندر

چغندر قند نیز جزو مواد غذایی سم زدا محسوب می گردد. در واقع چغندر قند حاوی متیونین است که به برطرف مواد زائد بدن یاری می نماید. بتانین موجود در آن باعث می گردد که اسیدهای چرب موجود در کبد زودتر تجزیه شوند.

اگر یک دوره سم زدایی در پیش گرفته اید چغندر قند را به صورت خام با آب لیموترش و ورقه های نازک پیاز میل کنید.

منبع:برنا

منبع: همشهری آنلاین

به "معجزه 4 سبزی خوشمزه در سم زدایی از بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه 4 سبزی خوشمزه در سم زدایی از بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید