معرفی چند مقصد عالی برای سفرهای پاییزی

به گزارش بهترین وبلاگ، در طول سال مسافران و گردشگران بسیاری به نقاط مختلف جهان سفر می نمایند. شاید بتوان گفت تابستان پرطرفدارترین فصل، برای سفر بین مردم جهان به شمار میرود. اما در این میان افرادی هستند که فصل پاییز را برای سفرهای خود انتخاب می نمایند. این فصل زیبایی های خاص خود و در بعضی منطقه ها آب و هوای بسیار خوبی را دارد، از سوی دیگر سفر در این فصل با هزینه بسیار کمتری نسبت به فصل تابستان است. در این مطلب چند مقصد عالی برای سفرهای پاییزی که مناسب هستند و بعلاوه هزینه پایین تری نیز دارند را آورده ایم تا بدانیم پاییز کجا سفر کنیم بهتر است.

معرفی چند مقصد عالی برای سفرهای پاییزی

دبی

از جمله شهرهایی که باید در فصل های سرد سال به آن سفر کنید، دبی است، چون در این فصل ها است که از گرما کاسته شده و هوای شهر خنک تر می باشد. دبی شهری است که به مراکز خرید و بازارهای خود معروف است. اما با این حال جاذبه ها و تفریحات بسیاری دارد که متناسب با هر فصل سال می باشند. در سال های اخیر و به علت پیشرفت این شهر، مسافران بسیاری به دبی سفر می نمایند و جز مقاصد گردشگری سفرهای پاییزی پرطرفداری شده است.

هند

اگر در پی مناظری رنگارنگ در فصل پاییز هستید، به شما کشور هند را پیشنهاد می کنیم. برترین زمان سفر به این کشور، برای آن که هوای مطبوع تری را تجربه کنید، بین ماه های اکتبر و مارس می باشد. هند تاریخ و فرهنگ بسیار پرباری دارد که به همین علت دارای جاذبه های گردشگری بسیار جالبی می باشد. این کشور نیز جز کشورهای پرطرفدار در بین گردشگران است.

مالزی

مالزی کشوری است که هر فردی را با هر سلیقه ای راضی نگه می دارد. این کشور علاوه بر طبیعت بکر و زیبایی که دارد، شامل تفریحات متنوع، مراکز خرید بسیار شیک و زیبا و جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری می باشد. این کشور نیز دارای آب و هوای گرم و شرجی است به همین علت برترین زمان سفر به آن بین ماه های سپتامبر و دسامبر است.

تایلند

اگه مشتاقد که بدانید پاییز کجا سفر کنیم بهتر است حتما به تایلند فکر کنید. یکی دیگر از کشورهایی که هزینه کمی برای سفرهای پاییزی دارد، تایلند است. این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که افراد بسیاری را به خود جذب نموده است. این کشور نیز آب و هوای گرمی دارد و برترین زمان سفر به آن بین ماه های نوامبر و آوریل است.

اندونزی

اندوزی کشوری است که دارای طبیعت بسیار زیبایی است، این کشور رویایی، دارای ساحل اقیانوس های هند و آرام می باشد و هر کسی را با این طبیعت بسیار زیبایی که دارد، حیرت زده می نماید. اندونزی بعلاوه شامل 17 هزار جزیره می باشد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، برترین زمان بین ماه های سپتامبر و اکتبر است.

منبع: همگردی

به "معرفی چند مقصد عالی برای سفرهای پاییزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چند مقصد عالی برای سفرهای پاییزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید