نمایشگاه فرهنگی و هنری باکو با حضور ایران گشایش یافت

به گزارش بهترین وبلاگ، باکو -خبرنگاران - نمایشگاه بین المللی فرهنگی و هنری جمهوری آذربایجان روز شنبه با حضور جمهوری اسلامی ایران در شهرک پیراللهی باکو گشایش یافته است.

نمایشگاه فرهنگی و هنری باکو با حضور ایران گشایش یافت

به گزارش بهترین وبلاگ کشورهای جمهوری آذربایجان ، ایران ، روسیه و ترکیه در این نمایشگاه بین المللی یک روزه ،جاذبه های فرهنگی و هنری کشور خود را برای علاقه مندان به فرهنگ و هنری به نمایش گذاشتند.

در غرفه ایرانی که به همت رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان برپا شد، اثاری از صنایع دستی از جمله خاتم کاری ،میناکاری، قلم کاری و کتاب های و محصولات فرهنگی شاعران برجسته فارسی به نمایش گذاشته شد.

اصغر فارسی رایزن فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان با اشاره به مشترکات تاریخی و فرهنگی دو کشور گفت :معرفی بخشی از توانمندی های کشورمان در حوزه فرهنگی و هنری در کشور همسایه جمهوری آذربایجان با توجه به مشترکات فراوان تهران و باکو از اهمیت خاص برخوردار است .

وی اضافه کرد : با برپایی این غرفه فرهنگی و هنری سعی کردیم مسائل تاریخی و مذهبی کشورمان ، در کنار صنایع دستی ،کتاب و عکس به علاقه مندان به فرهنگ و هنر ایرانی معرفی کنیم.

در این نمایشگاه همچنین فیلم هایی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی وآداب و رسوم ایران برای بازدید کنندگان به نمایش در آمده است.

شبس**خاورم **337 **1917

منبع: ایرنا

به "نمایشگاه فرهنگی و هنری باکو با حضور ایران گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه فرهنگی و هنری باکو با حضور ایران گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید