همایشها و نمایشگاه ها

گشتی در میان شگفت انگیزترین قلعه های سالزبورگ

عاشقان تاریخ و معماری به یک مقدار از فرصت کشف بخشی از تاریخ منحصربه فرد سالزبورگ اتریش در میان سازه های اسرارآمیز آن راضی خواهند شد.

15 مهر 1402

گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور در همایش شمس و مولانا که در خوی برگزار گردید

ایرنا/ این خبر پیرامون گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور در همایش شمس و مولانا که در خوی برگزار گردید، برای شما نگارش شده است.

25 دی 1401

آنالیز اثر شفابخش سنگ های قیمتی با یاری اینشتین

کریستال درمانی یک روش درمانی یا پزشکی جایگزین است که ادعای آن بهره بردن از انرژی شفابخش طبیعی است!

13 آذر 1401

پناه بر نقاشی ، در ستایش احمدرضا احمدی که هیچگاه از زیست هنرمندانه دست نکشیده

نمایشگاه نقاشی های احمدرضا احمدی شاعرکه این روزها در گالری اُ دایر است از استمرار کار هنرمندی خبر می دهد که به جز هنر راهی برای اعلام حیات ندارد و به رغم کهنسالی و دست وپنجه نرم کردن با بیماری های بسیار همچنان به کار هنری مشغول است.

24 شهریور 1401

آیا ورزش می تواند به درمان اضطراب کمک کند؟

حتما برای شما یا نزدیکانتان پیش آمده است که قبل از انجام یک کار بخصوص، برای مثال هنگام آماده کردن خود برای امتحان، یک ارائه بزرگ در دانشگاه یا یک قرار ملاقات، دچار اضطراب شده و با آن دست و پنجه نرم کرده باشید. در آمریکا، یک نفر از هر پنج آمریکایی بالای...

21 مرداد 1401

گلگشت در موزه آوا و نواها شیراز

خبرنگاران: منزل تاریخی منطقی نژاد اولین موزه موسیقی است که در فارس افتتاح شده است در موزه آواها و نواها ، بیوگرافی هر هنرمند بزرگ موسیقی با عکس و یک نمونه صوتی از کارهای وی به مخاطب و بازدیدکنندگان ، جهانگردان ارائه می شود همچنین نکته جالب توجه اینکه...

10 مرداد 1401

نادر طالب زاده ؛ مجری و مستندساز معروف شبکه افق درگذشت

خبرنگاران : طالب زاده مجری برنامه های مختلف تلویزیونی از جمله برنامه عصر شبکه افق بود. او همچنین سال ها به مستندسازی مشغول بوده است و در حوزه سینما علاوه بر کارگردانی جشنواره های مختلفی را برگزار کرد.نادر طالب زاده مجری، مستندساز، تهیه کننده امروز نهم...

4 تیر 1401

یک سالن رویداد های چند منظوره تازه با هزاران پنل خورشیدی و فراوری گاز گلخانه ای صفر

یک شرکت متخصص ساخت استادیوم به نام Populous ، مأمور طراحی یک سالن رویداد های چند منظوره نو در مونیخ شده است.

2 تیر 1401

زاکانی: بین شهرداری و شهروند، شهروند در اولویت واقع شده است ، تهران در آستانه بحران آب واقع شده است

شهردار تهران گفت: امروز تهران در آستانه بحران آب واقع شده است، ما دویست و ده میلیون آب مورد نظر خود را از حوزه پسآب تامین می کنیم.

24 خرداد 1401

کدام کارآفرینان به حل مسائل دنیا یاری نموده اند؟

با برخی از شناخته شده ترین کارآفرینان آشنا شویدکارآفرینان فقط به افرادی که در سیلیکون ولی فعالیت می نمایند اطلاق نمی گردد. این افراد در تمام جهان کار می نمایند. این قله های قدرت فقط قدرت علمی ندارند، بلکه همواره در پی یادگیری و تکرار یافته ها در پروژه...

20 اردیبهشت 1401

معرفی بهترین جاذبه های گردشگری کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان و دارنده طبیعت بکر و زیبا شناخته می شود. کانادا به عنوان کشوری نوپایه و نوگرا و همچنین مهاجر پذیر معروف است. با شناخت بهتر زیبایی های این کشور می توان به علت علاقه بسیاری از مردم جهان برای مهاجرت و سفر به کانادا پی برد....

7 اردیبهشت 1401

خرید و فروش حواله خودرو قانونی است؟

به گزارش خبرنگاران، اخیرا تبلیغاتی در خصوص خرید حواله خودرو در فضاهای مجازی مشاهده می گردد.

6 اسفند 1400

جزئیات توافق های اقتصادی ایران و ترکمنستان اعلام شد

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت که در نشست امروز و فردا در سه حوزه انرژی، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و بازرگانی مذاکرات و توافقاتی بین دو کشور ایران و ترکمنستان صورت خواهد گرفت.

30 آبان 1400

جن ساکی: بایدن به زودی تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران درباره شرایط سلامت رئیس جمهور این کشور و اینکه آیا قرار است تحت معاینات پزشکی مربوطه قرار گیرد یا خیر گفت این کار به زودی انجام می گردد.

19 آبان 1400

نیوشا ضیغمی از دیروز جوانتر !

خبرنگاران: نیوشا ضیغمی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

10 آبان 1400

ابتکار مسلمانان کانادایی برای مبارزه با اسلام هراسی

مسلمانان شهر با دعوت از یک استاد دانشگاه هالیفاکس کانادا از او خواستند در خصوص شریعت اسلام برای مردم این شهر سخن بگوید. این دعوت پس از تهدیدات چند هفته اخیر بر علیه مسجد این شهر اجرا شده است.

6 شهریور 1400

دومین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد

دومین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال با موضوع برنامه درسی در آموزش عالی و اشتغال پذیری در روز های 18 و 19 و بعلاوه 25 و 26آبان ماه به وسیله دانشگاه اصفهان به صورت مجازی برگزار می گردد.

22 مرداد 1400

راه اندازی مرکز نوآوری لجستیک فناوری اطلاعات و ارتباطات

با همکاری مشترک پارک علم و فناوری البرز و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و در راستای توسعه بازار و حمایت از کسب و کارهای نو در حوزه پست، مرکز نوآوری لجستیک فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی می شود.

18 تیر 1400

13 رویداد فرهنگی و هنری به مناسبت روز شیراز برگزار می گردد، رونمایی از کتاب های مکتب شیراز

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، مرتضی جعفری گفت: چهارشنبه 15 اردیبهشت هم زمان با روز شیراز ساعت 18:30 مراسم گشایش نکوداشت هفته شیراز در مسجد نصیرالملک با حضور مدیران و مسئولان شهری به صورت محدود برگزار و به وسیله شبکه های اجتماعی به صورت زنده پخش می...

4 خرداد 1400

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان مقاله برتر انتخاب شد

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه در پنجمین دوره کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی ایران به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

24 اردیبهشت 1400
تعداد: (76)