فضای سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی صمیمی و با نشاط است

به گزارش بهترین وبلاگ، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: فضای سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی فضایی صمیمی و بانشاط است.

فضای سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی صمیمی و با نشاط است

سید رحمت الله رئوف حنان در گفت وگو با خبرنگار بهترین وبلاگ در حاشیه سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در گفت وگو با خبرنگار بهترین وبلاگ، با تأکید بر این که استقبال مردمی و رضایت نسبی شرکت کنندگان در سال گذشته بیشتر بوده است، گفت: با توجه به میزان استقبال مردمی نسبت به سال گذشته پیش بینی می کنیم شکایات مردمی از سال گذشته هم کم تر باشد.

او گفت: ابتدا باید این باور عمومی را تقویت کنیم که صنایع دستی، اشتغال زاست و توسعه این صنعت سبب توسعه فرهنگ و تمدن خواهد شد، بنابراین باید با فراهم کردن بستر مناسب در نمایشگاه؛ زمینه بروز خلاقیت در این عرصه را فراهم کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه با اشاره به فضای صمیمی و بانشاط در این نمایشگاه اضافه کرد: باید کوشش کنیم اخبار این نمایشگاه در سطح ملی بازتاب داده گردد تا به رونق این حوزه یاری گردد.

منبع: میراث آریا

به "فضای سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی صمیمی و با نشاط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی صمیمی و با نشاط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید