نیازمند حمایت از سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی هستیم

به گزارش بهترین وبلاگ، رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر نیازمند حمایت از سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی در سطح استان هستیم.

نیازمند حمایت از سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی هستیم

حسین پیرموذن گفت: در حال حاضر نیازمند بازنگری و اصلاح برنامه های حمایتی از سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی در سطح استان هستیم که این موضوع با همراهی مجلس و دولت این قوانین به نفع فراوری و کارآفرینی حرکت می نماید.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل می گوید: در راستای توجه به برنامه های حمایتی با موضوع سازندگی در استان اردبیل برنامه ریزی برای پشتیبانی از فعالان و سرمایه گذاران با هدف تامین زمین و زیرساخت ها در دستور حکار قرار گرفته و امید می رود با حل مسائل بخش خصوصی و تامین زمین برای آنان نسبت به توسعه اشتغال و اقتصاد اقدامات لازم انجام یابد.

به گفته او، اهداف توسعه ای شهرک های صنعتی متاسفانه با بعضی موانع و انحرافات روبرو بوده که بدون شک با آنالیز و احصای این مسائل و مسائل و اتخاذ تصمیمات اساسی و مهم برای ارائه راه چاره در این زمینه اقدامات مناسبی در حال اجراست.

پیرموذن گفت: هدفگذاری برای حل مسائل و موانع باید براساس اساسنامه شهرک های صنعتی با ارائه خدمات مطلوب در این زمینه همراه باشد تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به فعالان مالی و صنعتی ارائه دهیم و با تامین هزینه های برق رسانی نسبت به خرید تجهیزات و امکانات لازم برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم که به همین منظور شهرک های صنعتی باید در این راستا به وظایف خود عمل نمایند.

او می گوید: کمبود زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل یکی از معضلات اساسی است که سبب شده تا چهره صنعتی تحول خوبی را در بخش صنعت و حمایت از فعالان فراوری ببینیم و با توجه به این که پارسال تسهیل صدور مجوز واحدهای صنعتی تا سه برابر افزایش یافته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: توجه به اجرای طرح های توسعه ای در این حوزه و نیز به حداقل رساندن فرآیند بروکراسی اداری یکی از موارد حائز اهمیت برای اجرای طرح های مالی و فراوریی است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

پیرموذن گفت: توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی یکی از اولویت های مهم و اساسی است که درصدد هستیم با بهره گیری از ظرفیت نظام مهندسی برای توسعه ساخت و ساز شهرک های صنعتی توسعه این حوزه را ببینیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه باشد.

بهترین وبلاگ اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیازمند حمایت از سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند حمایت از سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید