هزینه اضافه بار هواپیمایی اوکراین

به گزارش بهترین وبلاگ، هواپیما یکی از وسایل نقلیه ای است که در عین سرعت بالا و سهولت دسترسی آن، بسیار حساس است و نیاز است که درطول سفر با این وسیله موضوعاتی را رعایت کنید تا از سفر و راستا خود لذت ببرید و دچار مشکل نشویداگر قرار است با هواپیمایی اوکراین سفر کنید می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بدانید میزان بار مجاز در هواپیمایی اوکراین چقدر است.

هزینه اضافه بار هواپیمایی اوکراین

در طول سفرهای هوایی نکاتی گفته می شود که رعایت این نکات می تواند موجب افزایش امنیت سفر شما شود. در همه سفرهای هوایی، مجموعه اقداماتی پیشگیرانه ای توصیه می شود که عمل به آن ها کمک می کند تا سفرهای هوایی امنیت بیشتری را داشته باشند. بسکمک کارشناس های هوایی اعتقاد دارند، برقرار کردن امنیت به صورت کامل صرفا نمی تواند از سمت کادر پرواز صورت گیرد و مسافران نیز نقش مهمی در برقراری کامل امنیت پرواز دارند. اگر به دنبال تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان از هواپیمایی اوکراین هستید می توانید از بلیط های چارتری علی بابا استفاده کنید.

معمولا همه شرکت های هوایی، قوانین سرسختانه ای برای حمل بار و وسایل مسافران وضع می کند. اگر واقع بین باشیم این کار فقط برای سود بیشتر شرکت هواپیمایی نیست و در بسکمک موارد این موضوع بخاطر امنیت هواپیما و مسافران است. هواپیما اگر از حد مشخصی سنگین تر شود ممکن است مشکلاتی را برای موتور به وجود بیاورد. همچنین بار بیشتر در هواپیما باعث مصرف سوخت بیشتر آن می شود. پس با این اوصاف سعی کنید بعد از خرید بلیط هواپیما، بارهای خود را بررسی کنید و آن هایی را که نیاز ندارید جدا کنید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافه بار نشوید. به عبارت دیگر در صورتی که وزن بار شما بیشتر از حد مجاز آن شرکت هواپیمایی باشد شما مجبور به پرداخت جریمه خواهید شد. هر مسافر درطول سفر یک وزن مشخصی، برای چمدان ها و بارهای خود دارد و همچنین یک وزن مشخصی هم برای کیف دستی خود در داخل کابین دارد. برای مثال بیشتر شرکت های هواپیمایی وزن بار مجاز برای کیف دستی مسافر را 4 کیلوگرم می دانند و مجموع بار چمدان ها را نیز به ازای هر مسافر در حدود 20 تا 30 کیلوگرم می دانند. درضمن این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما با خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان از علی بابا می توانید در وقت و هزینه های تان صرفه جویی کنید.

اگر بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه می کنید، می توانید مختصری از شرایط و قوانین شرکت هواپیمایی را در وب سایت مطالعه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافه بار نشوید. دغدغه بسکمک مسافران که مقدار زیادی بار به همراه دارند، مقدار هزینه اضافه بارشان است. این هزینه به ازای هر کیلوگرم اضافه بار، برابر با یک درصد از هزینه کل خرید بلیط هواپیما است. این هزینه بعد از وزن کشی در فرودگاه گرفته می شود؛ البته اگر شما اضافه بار دارید بهتر است کمی از زودتر از حد معمول به فرودگاه بروید تا فرایند پرداخت هزینه اضافه بار و وزن کشی چمدان ها، مسئله ای در رسیدن به پروازتان ایجاد نکند.

همچنین درطول پرواز باید سعی کنید هیچ وسیله ممنوعه ای را با خودتان به فرودگاه نبرید چراکه ممکن است در هنگام عبور از گیت، اجازه ورود آن وسیله به هواپیما داده نشود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در صورتی که می خواهید یک کیف دستی کوچک را با خودتان به همراه داشته باشید بهتر است وسایل زیر را به همراه نداشته باشید تا بتوانید با خیالی راحت سفر کنید.

وسایل ممنوعه در کابین هواپیما: لوازم تیز و برنده مانند چاقو، لوازم شکستنی ، لوازم قابل اشتعال، مایع سفید کننده یا همان وایتکس، گاز فندک، بسته های مواد غذایی، کرم لوسیون و مواد آرایشی بیشتر از 100 میلی لیتر، باتری های اسیدی، اسپری های رنگ و هرگونه مواد اسیدی مانند سرکه.

اگر می خواهید با هواپیمایی اوکراین سفر می کنید می توانید مختصری از قوانین اضافه بار این شرکت را در وب سایت مطالعه کنید و اگر قصد رزرو بلیط هواپیما چارتر ارزان را دارید می توانید به صورت آنلاین بهترین قیمت را رزرو کنید.

در نظر داشته باشید که بیشتر شرکت های هواپیمایی پس از خرید بلیط هواپیما اجازه می دهند که در کابین هواپیما، چمدانی به عرض 45 و طول 56 و ارتفاع 25 سانتی متر را به همراه داشته باشید. این ابعاد با توجه به قسمت مشخص شده برای بار در کابین هواپیما مشخص است و در آخر هم به یاد داشته باشید که اگر در پروازی حدبیشتر بار مجاز، بیش تر از 30 کیلوگرم بود نمی توانید این مقدار را در یک چمدان قرار دهید چون به شخصی که چمدان ها را جابه جا می کند آسیب می رسد و باید این میزان را در دو چمدان مجزا تقسیم کنید. پس شما باید در ابعاد ساک دستی تان هم دقت کنید تا بتوانید آن را با خودتان به داخل کابین ببرید.

همچنین به دلیل قوانین فرودگاه در سفرهایی که شما مجاز به بردن بار بیش تر از 30 کیلوگرم هستید نمی توانید این مقدار را در یک کیف یا چمدان قرار دهید و باید وزن هر کیف یا چمدان شما کمتر از 30 کیلوگرم باشد. این موضوع به خاطر سلامت فردی است که در فرودگاه بارها را حمل می کند و معمولا در همه فرودگاه های این موضوع رعایت می شود. در ضمنً بهتر است از یک کیف کوچک برای حمل مدارک تان استفاده کنید و مدارک تان را به داخل هواپیما ببرید تا درصورت نیاز از آن ها استفاده کنید. اگر خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان از علی بابا را به صورت اینترنتی انجام داده اید مطمئن باشید که بهترین قیمت بلیط را خریداری کرده اید.

اگر می خواهید با هواپیمایی اوکراین سفر می کنید می توانید مختصری از قوانین اضافه بار این شرکت را در وب سایت مطالعه کنید و اگر قصد رزرو بلیط هواپیما چارتر ارزان را دارید می توانید به صورت آنلاین بهترین قیمت را رزرو کنید.

منبع: توریسم آنلاین

به "هزینه اضافه بار هواپیمایی اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اضافه بار هواپیمایی اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید