هشدار هواشناسی برای 15 استان ، هلال احمر: از تردد غیرضروری در محورهای پرخطر خودداری کنید

به گزارش بهترین وبلاگ، معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده باش امدادگران در 15 استان کشور اطلاع داد.

هشدار هواشناسی برای 15 استان ، هلال احمر: از تردد غیرضروری در محورهای پرخطر خودداری کنید

به گزارش بهترین وبلاگ، مرتضی مرادی پور معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت: طبق هشدار هواشناسی امروز روز چهارشنبه تا پنج شنبه، احتمال بارش شدید برف و باران و وزش شدید باد، در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان و احتمال وزش شدید باد و گردوغبار از امروز روز چهارشنبه تا پنج شنبه در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال و شرق فارس، یزد و شرق و شمال هرمزگان، وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سطح نارنجی، امدادگران جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات، در صورت حوادث احتمالی، در حالت آماده باش قرار دارند.

مرادی پور هشدار داد: به همین دلیل از هم وطنان درخواست داریم تا از تردد غیرضروری در محورهای پرخطر خودداری نمایند و در صورتی که مجبور به استفاده از وسایل نقلیه خود هستند، به همراه داشتن وسایل ایمنی و ضروری را فراموش ننمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار هواشناسی برای 15 استان ، هلال احمر: از تردد غیرضروری در محورهای پرخطر خودداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هواشناسی برای 15 استان ، هلال احمر: از تردد غیرضروری در محورهای پرخطر خودداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید