کرونا در موج دوم محدودیت سنی ندارد

به گزارش بهترین وبلاگ، ایرنا/ دکتر شاپور بدیعی گفت: در زمان حاضر افراد جوان بدون هیچگونه بیماری زمینه ای به خاطر ابتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان ها بستری هستند که بعضی از آنها نیز بدحال هستند.

کرونا در موج دوم محدودیت سنی ندارد

وی ادامه داد: مردم باید علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ماسک نیز استفاده نمایند تا میزان انتقال بیماری کاهش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اکنون نزدیک به هزار و 200 نفر به خاطر ابتلا به بیماری کووید 19 در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند که بیش از 20 درصد آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمود و اضافه نمود: هر چه تعداد بیماران افزایش یابد، فشار بر کادر درمانی افزایش یافته و کیفیت خدمات کاهش می یابد لذا مردم باید به صورت جدی راهکارهای پیشگیری از این بیماری را رعایت نمایند.

دکتر بدیعی ادامه داد: بیمارستان شریعتی مشهد با 110 تخت و بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا (ع) این شهر برای بیماران مبتلا به کووید 19 اختصاص یافته اما در صورت ادامه این فرایند باید بیمارستان های دیگری نیز به این امر اختصاص یابند.

حدود 80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به بقیه این تعداد توسط دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می گردد.

منبع: همگردی

به "کرونا در موج دوم محدودیت سنی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در موج دوم محدودیت سنی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید