60 ثانیه با تاریخ تأثیر خوبی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد

به گزارش بهترین وبلاگ، در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی٬پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی موشن گرافیک60ثانیه با تاریخ را با رویکردی جدید برای سلسه مباحث تاریخی خاص جوانان و نوجوانان منتشر کرد.

60 ثانیه با تاریخ تأثیر خوبی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد

به گزارش بهترین وبلاگ، مسعود رضایی پژوهشگر تاریخ معاصر ایران درباره موشن گرافی 60 ثانیه با تاریخ که قسمت اول آن تحت عنوان رسانه های انقلاب توسط پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است، گفت: من موشن گرافی 60 ثانیه با تاریخ را دیدم. کار بسیار خوبی است و به نظر من چنین کارهایی که خلاصه و پرمحتوا هستند به خصوص در زمینه مسائل تاریخی باید انجام گردد.

وی با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و خطر تحریف تاریخ انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر در دوره و زمانه ای هستیم که مطالب خیلی مفصل ممکن است مورد توجه تعداد زیادی از بخش های جامعه قرار نگیرد، بنابراین باید به مطالب کوتاه و پربار فکر کرد و این موشن گرافی های 60 ثانیه ای می تواند تاثیرات بسیار خوبی به خصوص در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشد.

این پژوهشگر تاریخ معاصر ایران با بیان اینکه ما الان شاهد هستیم مطالب متنوع و بسیار مجعول و تحریف شده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی وجود دارد، توضیح داد: خیلی خوب است کسانی به این فکر باشند که واقعیت های تاریخی را در برنامه های خیلی کوتاه یک یا 2 دقیقه ای و براساس اسناد و مدارکی که وجود دارد ارائه دهند و به نظر من این کارها حتما مورد توجه نسل جوان ما قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

به "60 ثانیه با تاریخ تأثیر خوبی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 ثانیه با تاریخ تأثیر خوبی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید