بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، ایرماتوف، داور بازی برگشت با الدحیل

به گزارش بهترین وبلاگ، اینطور که توئیتر لیگ قهرمانان نوشته، بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل را روشن ایرماتوف ازبکستانی قضاوت خواهد نمود.

بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، ایرماتوف، داور بازی برگشت با الدحیل

به گزارش بهترین وبلاگ ،

پرسپولیس و الدحیل با سوت ایرماتوف؟

از قرار معلوم، بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل را داور بین المللی ازبکستان قضاوت خواهد نمود. یک حساب توئیتری منتسب به لیگ قهرمانان آسیا مدعی گردیده که ای اف سی روشن ایرماتوف را برای قضاوت بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان انتخاب نموده است.

رکوردشکنی با طرفداران

پرسپولیس امیدوار است که طرفدارانش در بازی برگشت با الدحیل، رکورد پرتماشاگر ترین بازی های لیگ قهرمانان را بشنمایند. مدیرعامل این باشگاه گفته: از طرفداران می خواهیم که در بازی با الدحیل، استادیوم آزادی را لبریز از جمعیت نمایند. در این بازی سرنوشت ساز بیش از هر زمان دیگری به حضور، حمایت و تشویق آنها احتیاج داریم. طرفداران باید برای تیم محبوبشان جای خالی بازیکنانی را که از حضورشان محروم هستیم، پر نمایند و روز 26 شهریور با شکستن رکورد تماشاگران در این فصل لیگ قهرمانان نشان بدهند که چرا پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا لقب گرفته است.

پرسپولیس دنبال ارز آزاد

کوشش های پرسپولیس برای دریافت ارز دولتی بی نتیجه ماند و این طور که مدیرعامل این باشگاه گفته، آنها باید بروند دنبال ارز آزاد: از بانک مرکزی نامه آمده که ارز را از بازار آزاد ارز تهیه کنیم ولی وزیر ورزش دنبال حل مسائل باشگاه ها در این زمینه هستند چون این روند همه باشگاه ها را با چالش و تعطیلی روبرو خواهد نمود.

مقابل نساجی جام می گیرند؟

رای نهایی کمیته استیناف درباره سوپرجام همانی بود که پیش بینی می شد: قهرمانی پرسپولیس. البته یک جریمه 50 میلیون تومانی هم برای باشگاه استقلال در نظر گرفته اند که خب ربطی به پرسپولیسی ها ندارد چرا که آنها حالا فقط منتظر دریافت جام هستند. پیشنهاد باشگاه این بود که جام را در بازی با نساجی تقدیم نمایند تا بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با الدحیل روحیه بگیرند اما سازمان لیگ فعلا این پیشنهاد را نپذیرفته است.

رامین را نمی خواهند

هر چقدر هم که شایعه بازگشت رامین رضاییان را تکرار نمایند، برانکو راضی نخواهد شد. این چیزی است که گرشاسبی هم تاییدش نموده: بجز 5 بازیکنی که همه آنها را می شناسند، برانکو هیچ بازیکن دیگری را نخواسته و ما هم بدون هماهنگی با ایشان بازیکنی جذب نخواهیم کرد.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، ایرماتوف، داور بازی برگشت با الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، ایرماتوف، داور بازی برگشت با الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید