هوش مصنوعی

افتتاح مرکز مشخص هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

خبرنگاران/سمنان مرکز معین هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و نخستین مرکز نیکوکاری مجازی ایران با حضور رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور و معاون منابع انسانی استانداری سمنان افتتاح شد.

4 خرداد 1401

استارتاپ های امریکای لاتین در کانون توجه سرمایه گذاران

با شیوع کرونا اهمیت توسعه فناوری و نوآوری در دنیا، بیش از پیش معین شد و بیشتر کشورهای دنیا گام های بزرگی در این زمینه برای غلبه بر مسائل ناشی از کووید19 برداشتند. امریکای لاتین یکی از منطقه ها دنیا با بیشترین موفقیت در بخش توسعه استارتاپ ها دراین مدت بوده...

5 مهر 1400

فراخوان همکاری در پیاده سازی مرکز پایش شبکه ملی اطلاعات منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، این فراخوان با هدف دعوت به همکاری در مشاوره و نظارت بر پیاده سازی مرکز رصد و پایش شبکه ملی اطلاعات منتشر شده است.

8 تیر 1400

همکاری ایران در تدوین سند اخلاق هوش مصنوعی یونسکو

پیش نویس سند اخلاق هوش مصنوعی یونسکو در گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

9 دی 1399

رمزگشایی زبان های فراموش شده توسط هوش مصنوعی

الگوریتم هوش مصنوعی موسسه فناوری ماساچوست با رمزگشایی زبان های گمشده و فراموش شده می تواند به کشف ارزشمند دانش از دست رفته در طول قرون و اعصار کمک کند.

4 آذر 1399

هوش مصنوعی به یاری پردازش محاسبات کسب وکار می آید

یکی از شرکت های دانش بنیان توانسته است نرم افزاری به عنوان دستیار هوشمند سازمانی فراوری کند. این دستیار در کامل ترین حالت خود علاوه بر اینکه توانایی گفت وگو با انسان را دارد می تواند صحبت آنها را متوجه شده و پاسخ مناسب ارائه دهد.

4 شهریور 1398

5 فناوری احتمالی در گوشی های سال 2019 کدامند؟

به نظر می رسد بازار رقابت در گوشی های هوشمند اکنون داغ تر از هر زمان دیگری است و غول های فناوری در سراسر دنیا به دنبال اجرایی کردن نوآوری های جدید در این محصول تجاری هستند که حالا دیگر به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است.

2 اردیبهشت 1398