اخبار مجلس

راهنمایان گردشگری بیمه می شوند

تیرماه سال جاری بود که کارزاری با عنوان درخواست ادامه بیمه راهنمایان گردشگری از سوی بسیاری از راهنمایان گردشگری انجام شد. کارزاری که نتیجه برخی اختلافات بین سازمان تامین اجتماعی و برنامه و بودجه بود که سبب قطع حق بیمه راهنمایان گردشگری شد.

25 مهر 1401

وزیر راه و شهرسازی: خارج از مصوبه اجاره را بالا نبرید

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرآنلاین رستم قاسمی بعدازظهر امروز در برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به تمهیدات دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن، گفت: یکی از موضوعات مهم این روزها بحث افزایش اجاره مسکن است، حداکثر افزایش اجاره بها در تهران 25 درصد است،...

10 تیر 1401

معافیت مالیاتی موسسات کنکور دانشگاه ها حذف شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی موسسات کنکور دانشگاه ها اعم از کنکور سراسری و تحصیلات تکمیلی را در سال 1401 حذف کردند.

28 اردیبهشت 1401

واگذاری خوابگاه دانشجویی در هر ترم منوط به تسویه بدهی است

دانشگاه شهید بهشتی شرایط نو تخصیص و تمدید خوابگاه دانشجویی را تشریح و تاکید نمود که واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته است.

5 اردیبهشت 1401

اعتبار 30 هزار میلیاردی برای توسعه متروی تهران با مشارکت بخش خصوصی

تهران (پانا) - معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران گفت که برای توسعه مترو از محل مشارکت بخش خصوصی 30 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

25 فروردین 1401

افزایش سن بازنشستگی، راهی برای تعادل منابع و مصارف صندوق های بیمه ای

استاد دانشگاه و معاون اسبق وزارت رفاه با اشاره به افزایش دوساله سن و سنوات بازنشستگی در لایحه بودجه 1401 گفت: اصلاح نظام عایدی - هزینه و تعادل منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی تنها با صرف اصلاحات پارامتریک، امری دست نیافتنی خواهد بود و ضروری است اقدامات...

10 بهمن 1400

مرگ و میر کرونایی در سیستان و بلوچستان به صفر رسید

تهران (پانا) - برای نخستین بار از زمان شیوع کرونا تا به امروز، گستره بیشتری از رنگ آبی در نقشه های اعلام شرایط کرونا در کشور نمایان شده و اکنون فرایند بیماری در بسیاری از استان ها کاهشی است.

23 مهر 1400

ادعاهای تازه عنابستانی

علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس که چندی پیش در درگیری با سرباز راهور به صورت این سرباز سیلی زده بود ادعاها تازه ای مطرح نموده است.

10 تیر 1400

اعتراضات در لندن علیه لایحه افزایش قدرت سرکوب پلیس

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری اسپوتنیک هم اکنون با پخش تصاویر زنده ای از شروع اعتراضات گسترده مردم لندن علیه لایحه افزایش قدرت سرکوب پلیس اطلاع داد.

2 اردیبهشت 1400

یارانه یاری معیشتی کرونا فردا شب واریز می گردد

سومین مرحله یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ 1399/11/29 به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

2 فروردین 1400

خبرنگاران ابزار قانونی شهرداری در مواجهه با خطر اندک است

تهران - خبرنگاران- رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابزار قانونی شهرداری در مواجهه با خطر اندک است.

30 بهمن 1399

مجلس، ناظر بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم&zwnjها

خبرگزاری خبرنگاران- نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها هم اکنون در حال اجراست، اما نتایج اجرا از سوی بخش نظارتی مجلس یعنی کمیسیون امنیت ملی پیگیری و با حضور مسئولان ذیربط بررسی می شود.

16 دی 1399

فراخوان اتاق بازرگانی برای اصلاح بودجه

اتاق بازرگانی ایران در فراخوانی از فعالان بخش خصوصی خواست پیشنهادات خود برای اصلاح لایحه بودجه را برای این اتاق ارسال نمایند.

13 دی 1399

آیا افزایش قیمت اینترنت در انتظار کاربران اپراتور دوم است؟

در اواسط تیرماه سال جاری، پس از حذف بسته های پرمصرف اینترنتی از اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه و افزایش قیمت ناگهانی بسته های اینترنتی، و بدنبال آن، و اعتراض کاربران به این موضوع، وزیر ارتباطات نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و طی اخطاری از اپراتورهای...

2 دی 1399

خبرنگاران هفت شهرستان همدان در شرایط بحرانی کرونا قرار دارند

همدان- خبرنگاران- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان گفت: هفت شهرستان نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن و درگزین، از نظر کرونا در شرایط حاد و بحرانی هستند.

13 آذر 1399

جاده های شمالی را در تعطیلات اربعین یکطرفه نمی کنیم

جانشین پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس هیچ برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها در تعطیلات اربعین ندارد.

19 آبان 1399

پلوسی بار دیگر از بایدن خواست در مناظره با ترامپ شرکت نکند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری درخواست کرد در مناظره انتخاباتی با رئیس جمهور این کشور شرکت نکند.

11 آبان 1399

صدور مجوز ترخیص کالا حداکثر تا هفت روز

خبرنگاران: معاون فنی و امور گمرکی طی نامه ای به مشاور وزیر امور مالی و دارایی و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت اقتصاد پیشنهادهای جدیدی برای جلوگیری از رسوب کالا و تسویه فرآیندهای ترخیص با هدف حمایت از فراوری و تسریع در ترخیص مواد اولیه و کالاهای...

30 شهریور 1399

خبرنگاران پلوسی: ترامپ نمی فهمد

تهران- خبرنگاران- نانسی پلوسی روز آدینه با انتقاد از نوع عملکرد دولت ترامپ در پاسخ مناسب به ویروس کرونا گفت: من فکر نمی کنم که وی چیزی را درک کند.

1 شهریور 1399

فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر منتشر شد

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر با صدور اطلاعیه ای از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد (استعداد های درخشان) و دکتری (برگزیدگان علمی) برای سال تحصیلی 1400-1399 اطلاع داد.

14 اردیبهشت 1399
تعداد: (39)