از غزال تیزپا و عقاب آسیا تا تلویزیون همراه رایتل

به گزارش بهترین وبلاگ، دیدن مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان با حداقل هزینه شاید آرزویی بود که از جام جهانی 1998 جرقه اش زده شد.

از غزال تیزپا و عقاب آسیا تا تلویزیون همراه رایتل

اگر در خصوص تجربه شخص خودم بخواهم صحبت کنم قدیمی­ترین خاطره­ام در خصوص هیجان دیدن یک مسابقه ورزشی که در ساعاتی غیر از ساعت­های معمول مسابقات ورزشی داخلی برگزار می­ شد شفاف ­ترین خاطره مربوط به جام جهانی 1998 فرانسه است، مسابقه ­ای که شنیدن تهدیدهای فراوان بابت غیبت در زمان مسابقات ، کم شدن نمره انضباط و میان­ ترم از ذوق دیدن پخش زنده رقابت کم نکرد، با برگشت به خانه هم از تمام توانم استفاده کردم تا بالاخره با التماس و اشک پدر و مادرم راضی شدند برای دیدن مسابقه خانه باشم و از مدرسه غایب.

رنج همه تهدیدها و التماس ها به کنار، دیدن اون مسابقه لذت بی­ نظیری داشت! هم برای من و هم برای همه کسانی که هر طور بود محدودیت­ها را شکست داده بودند و راه های دیگری برای دیدن مسابقه به ذهنشان رسیده بود. راه چاره هر چه بود خاطره­ای شیرین به قدمت 21 سال از آن به جا ماند ؛ 21 سال که تکنولوژی با سرعت هر چه بیشتر آرزوها را به حقیقت تبدیل کرد.

بعد از گذشت 21 سال مهم نیست چه زمان کجا هستید، هر زمان دسترسی به حجم وسیعی از اطلاعات امکان پذیر است و زندگی بسی هیجان انگیز شده است.

خیلی به جزییات و پیشرفت علم و تکنولوژی در همه زمینه ­ها نمی­ پردازم و فعلا فقط با ورزش ادامه میدم، برای ورزش دوست ها چی بهتر از اینکه دیدن هر مسابقه ای از هرجایی که هستی و حتی بدون جلب توجه دیگران با تلفن همراه ممکن هست.

شاید برخی ها از هزینه ها شکایت داشته باشند ، که البته بدون چاره نیست. یکی از راه چاره های دیدن مسابقات ورزشی استفاده از تلویزیون همراه رایتل است که دسترسی به آن هم به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه و هم به وسیله وبسایت رایتل امکان پذیر است. برای استفاده داشتن سیم کارت رایتل و استفاده از دیتا سیم­کارت و رفتن به آدرس tv.rightel.ir تنها کاری است که ضروری است انجام بدین تا دیدن مسابقات ورزشی نیم بها محاسبه گردد.

زیبا نیست؟

2121

منبع: خبرآنلاین

به "از غزال تیزپا و عقاب آسیا تا تلویزیون همراه رایتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از غزال تیزپا و عقاب آسیا تا تلویزیون همراه رایتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید