اعتبارات عمران روستایی مهاباد 170 میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش بهترین وبلاگ، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارت عمرانی این شهرستان در امسال بیش از 170 میلیارد ریال در قالب اهدای قیر و یاری اقتصادی افزایش داشته است.

اعتبارات عمران روستایی مهاباد 170 میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش بهترین وبلاگ از مهاباد، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سال جاری مجموع اعتبارات عمران روستایی اختصاص یافته در بخش قیر و یاری اقتصادی 110 میلیارد ریال بود که با اختصاص 170 میلیارد ریال دیگر این رقم به 280 میلیارد ریال افزایش یافت.

محمودزاده اضافه نمود: برای اجرای طرح های هادی، آسفالت معابر و اجرای طرح های گردشگری با توجه به موقعیت ویژه شهرستان مهاباد از این رقم 200 میلیارد ریال اعتبار تنها برای تأمین قیر یارانه ای در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اعتبارات اختصاص بافته به بخش روستایی این شهرستان را 46 میلیارد و 150 میلیون ریال ذکر کرد.

محمودزاده با بیان اینکه منابع ریالی عمران روستایی مهاباد نیز از 35 میلیارد ریال به 80 میلیارد ریال افزایش یافته است، اضافه نمود: این افزایش در اعتبارات در سفر معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در هفته گذشته به این شهرستان انجام و عملیاتی شد.

وی اضافه نمود: برای عملیاتی شدن و جذب اعتبارات مربوط به قیر یارانه ای به حدود 400 میلیارد ریال اعتبار دیگر احتیاج است که باید از طرف اداره کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی، بخشداری، دهیاری و خیران تامین گردد.

وی گفت: سهم شهرستان مهاباد از بازنگری طرح های هادی روستایی سال جاری چهار روستا بود که با موافقت معاون عمران بنیاد مسکن کشور هشت روستای دیگر نیز به این تعداد اضافه و به 12 روستا رسید.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن هفته گذشته در سفری یک روزه به مهاباد به آنالیز مسائل طرح های هادی و مقاوم سازی مسکن های روستایی این شهرستان پرداخت.

مهاباد با 245 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای 192 روستا در 2 بخش خلیفان و مرکزی است.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعتبارات عمران روستایی مهاباد 170 میلیارد ریال افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات عمران روستایی مهاباد 170 میلیارد ریال افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید