اعلام آمادگی امیررضا خادم برای ائتلاف با حمید بنی تمیم

به گزارش بهترین وبلاگ، کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در صفحه اینستاگرامی خود برای ائتلاف با حمید بنی تمیم اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی امیررضا خادم برای ائتلاف با حمید بنی تمیم

به گزارش بهترین وبلاگ، در حالیکه این روزها در انتخابات فدراسیون کشتی و وزنه برداری، صحبت و حدس زیادی در مورد احتمال ائتلاف بعضی کاندیداها با هم وجود دارد، در روزهای گذشته سرپرست فدراسیون کشتی گفت وگویی با بهترین وبلاگ داشت که طی آن گفت تاکنون هیچ جلسه و صحبتی در مورد ائتلاف با امیررضا خادم نداشته اما اینکه درآینده چه اتفاقی خواهد افتاد، هنوز مبهم است.

وی با این صحبت احتمال ائتلاف با دیگر نامزد احراز ریاست فدراسیون کشتی را رد نکرد. به همین دلیل امروز نیز امیررضا خادم در پست اینستاگرامی اش، درحالیکه که معتقد است تنها تریبون انتخاباتی او، همین فضاست، بار دیگر با تاکید بر اینکه برای برداشتن باری از دوش کشتی وارد عرصه انتخابات شده، با اشاره به صحبت های اخیر سرپرست فدراسیون کشتی، در پیج شخصی اش نوشت: علی الحساب آماده ام که اگر واقعا مدیر جوان، بااخلاق و پرتلاش مان دکتر بنی تمیم هم قصد و تمایل به ائتلاف داشته باشد با کمال میل استقبال کنم و نیازی به پرده پوشی و ... هم در این خصوص نمی بینم.

باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در کشتی رخ خواهد داد. هنوز تایید صلاحیت قطعی و نهایی 11 کاندیدایی که مجوز صلاحیت مدیریتی را از کمیسیون تطبیق دریافت کردند، اعلام نشده است و با شرایطی که وجود دارد و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، همه در انتظار معین تکلیف انتخابات کشتی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام آمادگی امیررضا خادم برای ائتلاف با حمید بنی تمیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی امیررضا خادم برای ائتلاف با حمید بنی تمیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید