ایرانسل نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من را ارائه کرد

به گزارش بهترین وبلاگ، ایرانسل با بهره گیری از فناوری جدید وب اپلیکیشن پیشرفته (PWA) نسخه جدیدی از نرم افزار کاربردی ایرانسل من را ارائه کرد.

ایرانسل نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من را ارائه کرد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با یاری فناوری جدید وب اپلیکیشن پیشرفته (Progressive WebApplication) محدودیت های اعمال شده توسط شرکت اپل برای کاربران iOS به صورت دائمی از بین خواهد رفت و کاربران نرم افزار کاربردی ایرانسل من می توانند بدون احتیاج به به روزرسانی جدیدی این نرم افزار را روی دستگاه خود اجرا نمایند.

مشترکان ایرانسل من که کاربر iOS هستند می توانند در مرورگر Safari خود آدرسmy.irancell.ir را جست وجو نمایند و پس از ورود به صفحه ایرانسل من، در نوار پایین صفحه گزینه Export را انتخاب و روی گزینه Add to Home Screen کلیک نموده و گزینه Add را انتخاب نمایند. پس از این، آیکون نرم افزار کاربردی ایرانسل من به صفحه نرم افزارهای گوشی اضافه خواهد شد و مشترک می تواند با کلیک بر روی آن وارد برنامه گردد.

چندی قبل شرکت اپل محدودیت هایی را برای بعضی نرم افزارهای کاربردی ایرانی اعمال کرد که هم راستا با آن در ایران دسترسی به بعضی از نرم افزارهای کاربردی مختل شد. ایرانسل با به کارگیری تکنولوژی جدید وب اپلیکیشن پیشرفته (PWA) نسخه جدیدی از نرم افزار کاربردی ایرانسل من را جهت بهره گیری هرچه بهتر مشترکان خود از خدمات این نرم افزار ارائه نموده است.

2121

منبع: خبرآنلاین

به "ایرانسل نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من را ارائه کرد" امتیاز دهید

3 کاربر به "ایرانسل نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من را ارائه کرد" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید