برنامه ریزی هوآوی برای شکست تحریم های آمریکا

به گزارش بهترین وبلاگ، بنیانگذار شرکت هوآوی چین از همه کارکنان این شرکت خواست تا با تغییر نرم افزار به سمت شکست تحریم های آمریکا بروند.

برنامه ریزی هوآوی برای شکست تحریم های آمریکا

به گزارش گروه مالی بهترین وبلاگ به نقل از رویترز، رن ژنگ فی، بنیانگذار شرکت فناوری هوآوی چین از مجموع این شرکت خواست تا دوباره به سمت پیشتازی در حوزه نرم افزاری رفته و به مقابله با تحریم های آمریکا بعضیزند.

این اظهارات نشان دهنده عزم این شرکت عظیم چینی برای ایستادن در برابر فشار های آمریکاست. تحریم های آمریکا که به بهانه های مختلف علیه بعضی شرکت های چینی نظیر هوآوی اعمال شده، فعالیت های آن ها را مختل نموده است.

نکته جالب اینکه رن معتقد است حوزه هایی که در آینده توسعه پیدا خواهد نمود، در شرایطی خواهند بود که به صورت بنیادین خارج از کنترل آمریکاست و باعث می گردد که دیگر شرکت ها و کشور ها استقلال و اختیار بیشتری داشته باشند.

بنیانگذار هوآوی در پیغام خود به کارمندان خود در این شرکت گفته اینکه هوآوی بتواند سخت افزار های پیشرفته را در آینده نزدیک فراوری کند، تا حدودی سخت خواهد بود، به همین خاطر باید روی فضای نرم افزاری از جمله توسعه سیستم عامل هارمونی OS، فضای ابری مایند اسپور و دیگر فراوریات فناوری اطلاعات متمرکز گردد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال 2019 نام هوآوی در لیست سیاه آمریکا قرار داد و دسترسی این شرکت چینی را به فناوری های پیشرفته آمریکا را قطع کرد.

البته هنوز تعیین نیست که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا هم بخواهد تحریم های این کشور را علیه هوآوی کم نموده یا لغو کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه ریزی هوآوی برای شکست تحریم های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی هوآوی برای شکست تحریم های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید