برنامه های آموزش و پرورش کردستان در هفته ملی کودک

به گزارش بهترین وبلاگ، در آستانه هفته ملی کودک، معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان برنامه های استان به این مناسبت را خاطرنشان کرد.

برنامه های آموزش و پرورش کردستان در هفته ملی کودک

معاون آموزش ابتدایی کردستان گفت: مراسم هفته ملی کودک همانند سال های گذشته از 16 تا 22 مهر ماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی برگزار می شود.

غلامعلی کرمی احتیاج با تاکید بر ضرورت همراهی وهمکاری آموزش و پرورش شهرستان ها و منطقه ها تابعه با سایر حوزه های مرتبط با کودک جهت اجرای مطلوب مراسم، گفت: برنامه ها و مراسم هفته ملی کودک با رویکرد آموزشی و پرورشی متناسب با ارزش ها و فرهنگ ملی، محلی و هفته وحدت برگزار می شود.

او گفت: برگزاری برنامه نمادین با حضور مسئولین شهرستانی، برگزاری نشست های تخصصی و علمی ترویجی با موضوعات مرتبط با بچه ها، فراوری کتاب، بولتن، محصولات فرهنگی، تفریح، برگزاری مراسم رسمی شروع یا انتها هفته ملی کودک، برپایی غرفه های معرفی نهاد های اجتماعی مرتبط با موضوع کودک، به وسیله تعامل و هماهنگی با سایر سازمانها، هم افزایی ظرفیت ها و اجرای پروژه های مشترک بین سازمانی از جمله این برنامه هاست .

معاون آموزش ابتدایی کردستان اضافه نمود: دعوت از هیات های فرهنگی، هنری، آموزشی، اجتماعی و رونمایی از فراوریات سازمانی، بومی و عرضه محصولات فرهنگی، برنامه ها و آثاری که به وسیله مربیان، اولیای تربیتی و بزرگسالان با موضوع بچه ها تهیه و فراوری شده که از مهم ترین برنامه های ابلاغی استان در این ایام است.

بهترین وبلاگ کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برنامه های آموزش و پرورش کردستان در هفته ملی کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های آموزش و پرورش کردستان در هفته ملی کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید