تامین مطلوب گاز بخش خانگی، آسایش مرزبانان اولویت کاری اداره گاز

به گزارش بهترین وبلاگ، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : تمهیدات لازم برای فصل سرما اندیشیده شده است و در حال حاضر تامین گاز مورد نیاز بخش خانگی و صنایع به صورت مطلوب انجام می شود .

تامین مطلوب گاز بخش خانگی، آسایش مرزبانان اولویت کاری اداره گاز

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر مسئله ای برای تامین گاز بخش خانگی و صنایع نداریم گفت : تمام مراحل تعمیر و نگهداری دوره ای شبکه و انشعابات قبل از آغاز فصل سرما اجرا شده و مسئله ای در خطوط تامین گاز نداریم.

وی با اشاره به مصرف روزانه 15 میلیون متر مکعب گاز در استان کرمانشاه گفت: اولویت اصلی ما تامین گاز پایدار بخش خانگی است که با سردتر شدن هوا احتمال افزایش مصرف وجود دارد.

وی ادامه داد: قرارداد شرکت گاز با صنایع استان 8 ماه در سال است و درصورت افزایش مصرف گازدر بخش خانگی، صنایع باید از سوخت دوم استفاده کنند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود که در فصل سرد اوج مصرف گاز در استان به 18 میلیون متر مکعب برسد.

حسینی با اشاره به اضافه شدن 10 هزار مشترک نو در سال جاری گفت: هم اکنون بیش از 660 هزار مشترک گاز در بخش خانگی و صنعتی داریم.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری 10 هزار مشترک دیگر به مشترکین اضافه می شود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایجاد رفاه و آسایش جهت مرزبانان و حافظان امنیت کشور از اولویت های کاری مجموعه گاز استان است گفت: گازرسانی به 10 پایگاه مرزی استان کرمانشاه انجام می شود.

ناصر حسینی گفت: این شرکت به منظور رفاه و آسایش مرزبانان غیور و جان برکف و حافظان امنیت کشور کار گازرسانی به پاسگاه های نقطه صفر مرزی را در اولویت دارد و در کنار امنیت و پایداری که هم اکنون برای مرز های ایران اسلامی متصور است رفاه و آسایش و آبادانی نیز به این عزیزان هدیه شود.

وی اعلام کرد: بدون تردید همه ما در مقابل رشادت ها و جانفشانی های مرزبانان غیور مسئول هستیم و باید تلاش شود تا با ایجاد زیرساخت گازرسانی برای پاسگاه های مرزی رفاه و آسایش را برای این عزیزان فراهم کنیم.

حسینی گفت: هم اکنون شرکت گاز استان در کنار گازرسانی به روستا های مرزی استان که جزو منطقه ها کمتر برخوردار از خدمات رفاهی هستند، کارگازرسانی به پاسگاه های مرزی همجوار را نیز دراولویت کاری دارد و به همین منظور تا به امروز جهت 10 پاسگاه مرزی استان زیرساخت بهره مندی از نعمت گاز طبیعی فراهم شده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه بر ضرورت برخورداری تمامی مرزنشینان از نعمت گاز طبیعی تأکید کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا به امروز 110 روستا گازدار و 178 روستا نیز در دست اجرا است که بیشتر آن ها در منطقه ها مرزی و کمتر برخوردار استان بودند و این خدمات تا گازرسانی به آخرین روستا ها و پاسگاه های مرزی واجد شرایط تداوم خواهد داشت .

بهترین وبلاگ کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تامین مطلوب گاز بخش خانگی، آسایش مرزبانان اولویت کاری اداره گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین مطلوب گاز بخش خانگی، آسایش مرزبانان اولویت کاری اداره گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید