تاکید بر صندلی ارزشمند ایران در حوزه نانو در کمیسیون آموزش

به گزارش بهترین وبلاگ، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که طبق گزارش ارائه شده توسط ستاد فناوری نانو ایران در حوزه نانو دارای صندلی بسیار امیدوارکننده و ارزشمندی در جهان است.

تاکید بر صندلی ارزشمند ایران در حوزه نانو در کمیسیون آموزش

میر حمایت میرزاده در گفت و گو با بهترین وبلاگ در شرح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهار کرد: کمیسیون در این جلسه به آنالیز دو گزارش عملکرد ستاد فناوری نانو و دانشگاه های افسری ارتش توسط امیردریادار سیاری پرداخت.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار مهمی در جهت توسعه صنعت نانو از سال 2001 تا 2018 اجرا شده اضافه نمود: تعداد مقالات منتشر شده ایران در ISI در این حوزه به 10 هزار مقاله و رتبه ما از 57 به رتبه 4 رسیده است.

میرزاده گفت: طبق گزارش ارائه شده ایران پس از کشورهای چین، آمریکا و هند رتبه چهارم را در حوزه نانو دارد که این صندلی در جهان بسیار امیدوارکننده و ارزشمند است. به همین دلیل هدف گذاری ستاد فناوری نانو تا سال 1400 فراوری و عرضه سالانه یک محصول جدید به بازار است.همچنین فراوری ثروت از حوزه نانو یکی از برنامه های ستاد فناوری نانو است.

وی در انتها اضافه نمود: در این جلسه امیردریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش به ارائه گزارشی در حوزه آموزش و تربیت نیرو پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاکید بر صندلی ارزشمند ایران در حوزه نانو در کمیسیون آموزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر صندلی ارزشمند ایران در حوزه نانو در کمیسیون آموزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید