تصویر ماژول دوربین آیفون 16 عمودی شدن دوربین ها را نشان می دهد

به گزارش بهترین وبلاگ، طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص عمودی شدن ماژول دوربین آیفون 16 منتشر شده است. حالا در همین زمینه، اطلاعات جدیدی در شبکه اجتماعی X از کاربری به نام Majin Bu منتشر شده. اگرچه سابقه این کاربر در ارائه اطلاعات دقیق در خصوص طراحی آیفون های آینده چندان منسجم نیست، اما گاهی اوقات اطلاعات درستی را به اشتراک گذاشته است.

تصویر ماژول دوربین آیفون 16 عمودی شدن دوربین ها را نشان می دهد

این افشاگر در پست خود تصویری به اشتراک گذاشته که به نظر می رسد شاسی اصلی دوربین مدل پایه آیفون 16 باشد که دارای چیدمان عمودی دوربین است. همانطور که به وسیله بعضی کاربران زیر این پست اشاره شده، اگرچه تصویر قطعه به صورت وارونه منتشر شده، اما این موضوع بر اصالت خود قطعه تأثیری ندارد.

سایت MacRumors به طور مستقل توانسته است اصالت طراحی قطعه ای که در تصویر بالا نشان داده شده است را تأیید کند. این سایت نوشته که آیتم نشان داده شده در پست موردنظر، شاسی اصلی دوربین پروژه دوربین I-34 است که قرار است در مدل پایه آیفون 16 استفاده گردد.

این نشت اطلاعات تازه با گزارش های متعدد در خصوص چیدمان عمودی تازه دوربین که اپل برای آیفون 16 برنامه ریزی نموده است، همخوانی دارد. اپل تصمیم گرفته است بر خلاف چیدمان مورب فعلی که در مدل های پایه آیفون 15 و آیفون 15 پلاس وجود دارد، دوربین ها را به صورت عمودی تراز کند. با استفاده از چیدمان دوربین عمودی، اپل می تواند ضبط ویدیو فضایی (Spatial) را به مدل پایه آیفون 16 بیاورد و در نتیجه در دسترس بودن این ویژگی را به کل سری آیفون 16 توسعه دهد.

از دیگر تغییرات مدل های استاندارد آیفون 16 باید به بهره گیری از دکمه اکشن (مشابه مدل های پرو آیفون 15) و قرارگیری دکمه Capture در سمت راست بدنه برای تصویربرداری اشاره کنیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصویر ماژول دوربین آیفون 16 عمودی شدن دوربین ها را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر ماژول دوربین آیفون 16 عمودی شدن دوربین ها را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید