موبایل، تبلت و گجت ها

تصویر ماژول دوربین آیفون 16 عمودی شدن دوربین ها را نشان می دهد

طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در خصوص عمودی شدن ماژول دوربین آیفون 16 منتشر شده است. حالا در همین زمینه، اطلاعات جدیدی در شبکه اجتماعی X از کاربری به نام Majin Bu منتشر شده. اگرچه سابقه این کاربر در ارائه اطلاعات دقیق در خصوص طراحی آیفون های آینده چندان...

28 بهمن 1402

ساعت هوشمند آی می لب KW66 در مقابل هایلو RT2؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرطرفدار از دو برند چینی هایلو و آی می لب می پردازیم؛ ساعت هوشمند آی می لب KW66 در مقابل هایلو RT2. دو ساعت هوشمندی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های اساسی...

3 بهمن 1402

کدام پرچمدار چینی را باید خرید؟، عکس

گجت نیوز نوشت: جک اس 5 و تیگو 7 جزو کراس اوورهای چینی قدیمی تر، اما همچنان پرطرفدار بازار هستند. در ادامه دو شاسی بلند جک S5 و تیگو 7 را مقایسه می کنیم.

24 فروردین 1402

7 نکته کاربردی در پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی

وجود اطلاعات زیادی از جمله جزئیات بانکی، عکس ها و ویدئو ها در گوشی همراه، پشتیبان گیری از آن را به امری ضروری تبدیل می نماید.

20 فروردین 1402

مشکل فنی در فراوری نمایشگر آیفون 15 اپل را دست به دامن سامسونگ کرد

اینطور که به نظر می رسد، BOE که یکی از فراوریکنندگان نمایشگر گوشی های سری آیفون 15 به شمار میرود در ایجاد برش مربوط به حفره جزیره پویا با مشکل روبرو شده تا اپل برای فراوری به موقع نمایشگر گوشی هایش دست به دامن سامسونگ دیسپلی گردد.

7 فروردین 1402

ارزشمندترین سنگ جهان زیر پای مردم فقیر این روستا!پروژه شگفت انگیز نجات زمین با بی ارزش ترین اجزای ماه!توهم یا واقعیت؟ سلاحی که از راه دور بدون هیچ ردی افراد را زمین گیر می نماید

پیشرفت فناوری و ارزش پیدا کردن لیتیوم که یک ماده معدنی کلیدی در دنیای فناوری است، روستایی فقیر در هند را روی دریایی از ثروت نشانده است.

17 اسفند 1401

با چمدان گم شده و مفقود شدن بار در سفر چه کنیم؟

اضطراب منتظر شدن برای چمدان هایتان در قسمت بارها، همواره موجب تپش قلبتان میشود. هرچه بیشتر طول بکشد تا بارهایتان به دست شما برسد، بیشتر خود را متقاعد میکنید که بارتان گم شده است.

23 دی 1401

کادو کریسمس چی بخریم ، 15 مورد از کادوهای مرسوم کریسمس

هدیه برای کریسمس چی بخریم؟ فهرست کادوهای مخصوص کریسمس شامل چه مواردی می گردد؟ برای بچه ها چه هدیه های کریسمسی بخریم؟ با شروع سال نو میلادی و فرا رسیدن کریسمس، مردم برای نشان دادن عشق و محبت خود نسبت به دیگران، به نزدیکانشان هدیه هایی را به رسم یادبود...

12 دی 1401

آیا استفاده از محافظ لنز دوربین برای گوشی های موبایل ضرورتی دارد؟

بسیاری از گوشی های موبایل دوربین های بسیار خوبی دارند و همین موبایل ها قیمت های بالایی نیز دارند. پس مراقبت درست از دوربین گوشی های موبایل اهمیت زیادی دارد و باید حتما به آن دقت کنیم. به همین علت بسیاری از افراد به سراغ استفاده از محافظ لنز دوربین برای...

8 آذر 1401

عکس ، قدرتمندترین لندکروز جهان معرفی گردید؛ تویوتا GR چند قیمت خورد؟

تویوتا لندکروز یکی از محبوب ترین خودروهای مردمان خاورمیانه است که نسبت به سایر خودروهای تویوتا با قیمت بالاتری عرضه می گردد.

7 آبان 1401

آنر X40 GT با اسنپدراگون 888 و قیمت 290 دلار معرفی گردید

آنر ساعاتی قبل از گوشی X40 GT و Play 6C رونمایی کرد که قیمت بسیار مناسبی دارند و در ادامه به مشخصات آن ها می پردازیم.

22 مهر 1401

معرفی 15 کارمند متخلف در لرستان به هیات تخلف اداری

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: 15 کارمند متخلف در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی در امسال به هیأت تخلف اداری لرستان معرفی شدند.

20 مهر 1401

خوشمزه ترین میوه های تابستونی را بصورت آنلاین بخرید

تابستان متنوع ترین میوه های فصل را به خود اختصاص داده و اگر بخواهید در این فصل از سال میوه های خوشمزه و آبدار را به راحتی خریداری نموده و هر زمان مایل باشید؛ نوش جان کنید، برترین راه برای شما، خرید میوه آنلاین است.

26 مرداد 1401

وان پلاس Ace با شارژ 150 واتی و قیمت 387 دلار معرفی گردید

بعد از مدت ها انتظار شرکت وان پلاس بالاخره گوشی Ace را برای بازار چین رسما معرفی کرد. این گوشی از چیپست نو دایمنسیتی 8100 مکس بهره می برد و در کل ویژگی های جذابی دارد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.

30 خرداد 1401

این روتر دایره ای، اتاق شما را به جزیره ای آرامش بخش با حریم خصوصی امن تبدیل می نماید

طراحی روترها همواره یک مسئله چالش برانگیز بوده است. در حالی که غالب روترهای بی سیم خانگی در طی این چند دهه، ظاهری یکسان و مشابه هم و کاملا سنتی داشتند که هیچ سازگاری با دکوراسیون خانه ها نداشته و کاملا ترسناک و القاکننده حریم خصوصی ضعیف هستند؛ تک نمونه...

23 خرداد 1401

راهنمای خرید بسته اینترنت موبایل ایرانسل در سال 1401

خرید بسته اینترنت ایرانسل پس از حذف بسته های محبوب 10 گیگابایتی یک ماهه در فروردین 1401، به عملیاتی ناخوشایند تبدیل شده است. مشترکان ایرانسل پیش از این اتفاق، بابت هر گیگابایت اینترنت دو هزار و 950 تومان هزینه پرداخت می کردند (بدون احتساب مالیات و ارزش افزوده)،...

20 خرداد 1401

عجیب ترین رستوران های دنیا (بخش سوم)

بسیاری از خاطرات یک سفر به یادماندنی، در زمان صرف غذا رقم زده می شوندما هیچ وقت غذای کاری مدرس (madras curry) در قسمت جنوبی هند، یا اسپاگتی آلدنته (al dente) همراه با ماهی مرکب در ونیز را از یاد نخواهیم برد. به همین دلیل، با اینکه رفتن به یک اغذیه فروشی کوچک در هامبورگ...

15 خرداد 1401

هواوی می خواهد یک قاب گوشی بسازد که می تواند گوشی های 4G را به 5G تبدیل کند

در حال حاضر، گوشی های هواوی به خاطر تحریم ها و محدودیت های تراشه، نمی توانند با مودم 5G عرضه شود و عمده گوشی های نسل نو این شرکت نهایتا ارتباطات 4G دارند.

2 خرداد 1401

چگونه فایل های ویدئویی حجیم را از طریق واتساپ ارسال کنیم؟

واتساپ به دلیل داشتن قابلیت اشتراک گذاری سریع ویدئو و تصاویر به نرم افزار محبوبی تبدیل شده است. هر شخصی که به اینترنت متصل است می تواند در عرض چند دقیقه فایل های چندرسانه ای را از طریق این پلتفرم برای دیگران ارسال کند.

26 اردیبهشت 1401

شما بگویید؛ رفرش ریت نمایشگر تا چه اندازه برایتان مهم است؟

در این مطلب قصد داریم تعریفی بسیار خلاصه از رفرش ریت داشته باشیم و ببینیم تا چه میزان مقدار بالای این قابلیت برای شما اهمیت دارد.

28 فروردین 1401
تعداد: (93)