توسعه مشهد نباید تنها سازه ای و سخت افزاری باشد

به گزارش بهترین وبلاگ، مهدی جمالی نژاد شنبه شب در مراسم تکریم ومعارفه شهردار مشهد که در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برگزار گردید اظهار کرد: اگر امروز ما به داشته های خود افتخار می کنیم، یقینا آنها حاصل کوشش مدیران دیروز است و مشهد آینده نیز همانی خواهد شد که مدیران امروز آن را طراحی می نمایند.

توسعه مشهد نباید تنها سازه ای و سخت افزاری باشد

وی اضافه کرد:امیدواریم در تحقق شهر اسلامی تنها وارد نماینده علم نباشیم و از دانش بومی خود نیز استفاده کنیم زیرا تمام معانی و تفاسیری که اروپا از شهرها ارائه می نماید در شهرهای اسلامی ما تبلور پیدا می نماید.

معاون وزیر کشور خطاب به شهردار جدید مشهد به چند نکته مهم اشاره نمود و اضافه کرد: یقینا شهردار مشهد باید از تمام ظرفیت های این شهر استفاده کند و در کنار آن نگاه همه جانبه نگر داشته باشد چراکه متاسفانه بسیاری از شهرداران ما تک بعدی عمل می نمایند.

جمالی نژاد گفت: امروز با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم، در نظر دریافت اولویت ها از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه گردد. مردم انتظار ساده زیستی، صداقت، صراحت، شفافیت و پاسخگویی از مدیران دارند. شهردار باید ارتباط تنگاتنگی با گروه های مختلف شهروندان نظیر هنرمندان، نخبگان و دانشگاهیان داشته باشد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور با تقدیر از زحمات تقی زاده خامسی شهردار سابق مشهد گفت: امیدوارم نه تنها مردم مشهد بلکه تمامی ایران شاهد توسعه این شهر باشند.آنچه از یک شهر زیارتی انتظار می رود، در مشهد باید اجرا گردد.

جمالی نژاد توضیح داد: خوشبختانه تغییر نگاه سال هاست در مشهد به وجود آمده و امروز نیز ما به مدیرانی نیاز داریم که نگاه آنها به شهر صرفا توسعه سازه ای و سخت افزاری نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توسعه مشهد نباید تنها سازه ای و سخت افزاری باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه مشهد نباید تنها سازه ای و سخت افزاری باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید