جدایی شیر فرانسوی از الهلال، گومیس همبازی خلیل زاده در الریان؟

به گزارش بهترین وبلاگ، رسانه های عربستانی از تمایل بافتیمی گومیس مهاجم الهلال برای جدایی از این تیم و حضور در لیگ قطر خبر دادند.

جدایی شیر فرانسوی از الهلال، گومیس همبازی خلیل زاده در الریان؟

به گزارش بهترین وبلاگ، به نوشته پایگاه سعودی اسپورت؛ گومیس که دو بار به همراه الهلال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد خواهان جدایی از این تیم شده و می خواهد به یکی از سه تیم شاخص لیگ قطر بپیوندد.

عبدالعزیز المرسیل ورزشی نویس عربستانی هم در این خصوص نوشت: گومیس به علت نیمکت نشینی از حضور در الهلال راضی نیست و به مسئولان این باشگاه اعلام نموده مایل است در جابجایی نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا گردد. شیر فرانسوی پیشنهاداتی از قطر و امارات دریافت نموده اما در پی حضور در دوحه است و مقصد او یکی از باشگاه های السد، الریان و یا الدحیل خواهد بود.

به نوشته رسانه های عربستانی الهلال تنها در صورتی با جدایی گومیس موافقت می نماید که با بغداد بونجاح معاوضه شده و به السد بپیوندد یا برای پیوستن به الدحیل این باشگاه اولونگا مهاجم کنیا را به الهلال منتقل کند و یا الریان پیشنهاد معاوضه گومیس با خامس رودریگز کلمبیایی را بپذیرد. با این وجود باید دید فرایند مذاکرات برای انتقال مهاجم الهلال به لیگ قطر چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جدایی شیر فرانسوی از الهلال، گومیس همبازی خلیل زاده در الریان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی شیر فرانسوی از الهلال، گومیس همبازی خلیل زاده در الریان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید