خبری که هواداران BTS را خشنود خواهد نمود

به گزارش بهترین وبلاگ، خبرنگاران - باند مشهور کره ای که طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارند، در جام دنیای 2022 قطر حضور پررنگی خواهند داشت.

خبری که هواداران BTS را خشنود خواهد نمود

به گزارش بهترین وبلاگ، گروه کره ای فوق العاده مشهور بی تی اس خاطرنشان کرد که یکی از اعضای اصلی گروهشان جونگ کوک در مراسم افتتاحیه جام دنیای 2022 که در تاریخ 20 نوامبر در ورزشگاه البیت دوحه برگزار می گردد، اجرا خواهد نمود. و بعلاوه در ساندترک جام دنیای هم حضور خواهد داشت.

این گروه روز آدینه 11 نوامبر در توئیتی نوشت: با افتخار اعلام می کنیم که جونگ کوک بخشی از موسیقی متن جام دنیای 2022 قطر خواهد بود و در مراسم افتتاحیه اجرا خواهد نمود. با ما همراه باشید.

قطر در تاریخ 20 نوامبر به مصاف اکوادور خواهد رفت و بعد از آن تیم های سراسر دنیا در هشت ورزشگاه در اطراف دوحه با هم به رقابت خواهند پرداخت. این رقابت ها در تاریخ 18 دسامبر به خاتمه خواهند رسید.

گروه بی تی اس در ماه سپتامبر ورژن جدیدی از آهنگ Yet to Come را منتشر کرد و ویدئوی این آهنگ نشان می دهد که مردم سراسر دنیا در حال تماشای فوتبال هستند. این ویدئو پیش درآمدی بر حضور جونگ کوک در مراسم افتتاحیه جام دنیای بوده است.

منبع: فرارو

به "خبری که هواداران BTS را خشنود خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که هواداران BTS را خشنود خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید