کدام تیم های ایرانی از همگروهی با السد و الدحیل خوشبخت می شوند؟

به گزارش بهترین وبلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش برنامه فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را هم اعلام نمود که بر این اساس مقرر شد مرحله گروهی این بازی ها به صورت رفت و برگشت از 10 تا 26 ماه می 2022 برگزار گردد.

کدام تیم های ایرانی از همگروهی با السد و الدحیل خوشبخت می شوند؟

روزنامه الرایه قطر با آنالیز بیشتر زمان برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد که این برنامه در تضاد با برنامه های تیم ملی قطر و دو تیم السد و الدحیل است که ملی پوشان زیادی دارند.

الرایه در گزارش خود آورده است که لیگ ستارگان قطر اوایل ماه اپریل 2022 به انتها می رسد و پس از آن، بازیکنان باشگاه ها باید به تیم ملی بروند تا خود را آماده حضور در جام جهانی نمایند؛ رقابت هایی که قطر در آن میزبان است و آمادگی این کشور در مسابقات و دفاع از اعتبار میزبانی برایشان به شدت اهمیت دارد.

برنامه لیگ ستارگان قطر هم چندی پیش اعلام شده بود و حالا معین شده است که با تقویم نو AFC، حدود 19 بازیکن السد و الدحیل نمی توانند در لیگ قهرمانان شرکت داشته باشند چرا که اولویت برای قطری ها، تیم ملی معین شده است.

به نوشته الرایه، السد در اردوی تیم ملی قطر 12 بازیکن از السد و 7 بازیکن از الدحیل حضور دارند.

در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است: بنابراین باشگاه ها باید از این پس با ترکیبی خوب از بازیکنان جوان، بازیکنان خارجی و نفرات داخلی برنامه ویژه ای را برای لیگ قهرمانان آسیا در نظر بگیرند؛ به خصوص که باشگاه ها از همین حالا از برنامه ها آگاه شده اند. بیشترین تمرکز در آن دوره روی تیم ملی خواهد بود زیرا مهم است که آمادگی خوبی برای رویداد تاریخی جام جهانی فراهم گردد. مطمئناً همه باشگاه ها با تمام قدرت از تیم ملی قطر حمایت می نمایند.

به گزارش بهترین وبلاگ، در صورت تحقق این اتفاق و خلع سلاح السد و الدحیل برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، باید دید کدام تیم های ایرانی با این دو باشگاه قطری همگروه شده و می توانند از این شرایط به سود خود بهره ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کدام تیم های ایرانی از همگروهی با السد و الدحیل خوشبخت می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام تیم های ایرانی از همگروهی با السد و الدحیل خوشبخت می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید