حاجی دلیگانی: دولت برنامه ای برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد

به گزارش بهترین وبلاگ، عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: دولت برنامه ای برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد و همواره برای انجام این کار بهانه می آورد.

حاجی دلیگانی: دولت برنامه ای برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد

به گزارش گروه سیاسی بهترین وبلاگ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تأکید و تصریح قانون برنامه ششم بر راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد به منظور شفافیت در پرداخت حقوق ها دولت برنامه ای برای انجام این کار ندارد.

وی اضافه نمود: دولت همیشه برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد بهانه می آورد و در واقع دولت برنامه ای برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس گفت: حدود سه سال است از زمان اجرای برنامه ششم توسعه می گذرد و ما وقتی موضوع راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد را از دولت پیگیر می شویم، یک روز می گوید وظیفه وزارت اقتصاد است و یک روز می گوید وظیفه معاونت امور استخدامی و واقعیت این است که به هر حال دولت مسئول این کار است. هر جزئی از دولت که مسئول باشد باید این کار انجام گردد.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: دولت همانطور که گفتم اقدامی برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد نکرده و می گوید مجلس و صدا و سیما حقوق های خود را اعلام نمی نمایند.

وی در سرانجام گفت: دولت سامانه حقوق و دستمزد را راه اندازی کند و در این شرایط هر کسی که حقوقش را اعلام نکند رسوا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حاجی دلیگانی: دولت برنامه ای برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی دلیگانی: دولت برنامه ای برای راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید