دست نشان دنبال اثرگذاری از نوع خودش!

به گزارش بهترین وبلاگ، مس با پیروزی در بازی هفته پنجم لیگ یک می تواند امیدوار به رسیدن به صدر جدول باشند. آنها البته حریف قدرتمندی را پیش رو دارند.

دست نشان دنبال اثرگذاری از نوع خودش!

به گزارش بهترین وبلاگ ، نادر دست نشان سرمربی مس کرمان درباره بازی های لیگ یک فوتبال می گوید: تمام بازی های لیگ سخت است و تیم ها همگی به خوبی کار می نمایند. شاهین هم یکی از تیم های خوب این دوره از بازی هاست. آنها یک مربی خوب همراه خود دارند که سال گذشته با نفت مسجدسلیمان توانسته به قهرمانی برسد. آنها هم بازیکنان خوب و هم کادرفنی خوبی دارند.

دست نشان از جمله مربیانی است که همیشه می خواهد با حاشیه های عجیب و غریب، بیرون از زمین اتفاقاتی را رقم بزند، اما حالا درباره شرایط تیم مس و احتمال بروز اشتباه در دیدار پیش روی این تیم اینطور حرف می زند: پیش بینی و قصاص قبل از جنایت نمی کنم و به همین دلیل من کاملا امیدوارم نتیجه بازی در زمین چمن به دست بیاید و امیدوارم دوستان به دلیل اشتباهات هفته قبل نخواهند دل کسی را به دست بیاورند و در این دیدار متناسب با بازی های هفته قبل داوری نشود. مصاحبه محمود فکری را پس از بازی های هفته قبل دیدم که او از تصمیمات داور شاکی بود. به هرحال امیدوارم همه چیز در بازی پیش رو در زمین رقم بخورد.

دست نشان و چند مربی دیگر در لیگ یک همیشه داستان هایی را در لیگ یک می سازند و در طی سال ها بارها با محرومیت هایی روبرو گردیده اند اما همچنان به روش خود مربیگری می نمایند و دنبال اثرگذاری در بازی ها به روش منسوخ خود هستند.

140-11

منبع: ایران ورزشی

به "دست نشان دنبال اثرگذاری از نوع خودش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست نشان دنبال اثرگذاری از نوع خودش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید