سلامت الکترونیک در مازندران فراگیر گردد

به گزارش بهترین وبلاگ، حمیدرضا صفی خانی عصر پنجشنبه در جلسه پرونده الکترونیک سلامت در مازندران ضمن تشکر از گزارش های ارائه شده از اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بدترین شکل تضاد در منافع، تضاد منافع در سیاستگذاری است و با توجه به تئوری قطار موازی وظیفه اصلی ستاد وزارت تسهیل گر بودن و حمایت از دانشگاه های استان است و در مرحله بعد هم متعادل سازی است.

سلامت الکترونیک در مازندران فراگیر گردد

صفی خانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنان با قوت و قدرت به کار خود در زمینه سامانه الکترونیک سلامت ادامه دهد و پروژه را به کل استان تعمیم دهد و باید استارت فراگیر شدن سامانه در همه شهرهای استان را زد زیرا هیچ راهی جز موفقیت نداریم.

مدیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت اضافه کرد: باید بابت کار تیمی خوب و همدلی قابل توجه در این دانشگاه از رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشکر کنم.

دکتر صفی خانی گفت: نرم افزارهای نسخه پیچی در داروخانه با سامانه وزارات بهداشت و نسخه نویس، تبادل داده می نمایند. و هیچ الزامی برای ارائه دهندگان خدمت جهت استفاده از یک سامانه خاص وجود ندارد.

جهانگیری معاون سازمان نظام پزشکی کشور هم ضمن تشکر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امروز بسیار خوشحالیم که کسی که تصمیم گرفته و تصمیم سازی نموده صاحب فرآیند بوده و شاهد ارائه بسیار خوب سامانه الکترونیک هستیم که در بستر درست آن طراحی و راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سلامت الکترونیک در مازندران فراگیر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت الکترونیک در مازندران فراگیر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید