معاون وزیر نفت: واحد های پتروشیمی راه های دور زدن تحریم را بلدند، تأمین مالی طرح ها با فروش اوراق مشارکت اسلامی

به گزارش بهترین وبلاگ، محمدی گفت: واحد های پتروشیمی کشور راه های دور زدن تحریم را بلدند و شرایط بین المللی کنونی خللی در فعالیت آنها ایجاد نمی کند.

معاون وزیر نفت: واحد های پتروشیمی راه های دور زدن تحریم را بلدند، تأمین مالی طرح ها با فروش اوراق مشارکت اسلامی

به گزارش ، به نقل از وزارت نفت، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، با اشاره به اینکه شرایط بین المللی کنونی ایران محدودیت هایی را برای صنعت پتروشیمی ایجاد نموده است، اظهار کرد: شرکت های پتروشیمی راه های بسیار خوبی را برای حل مسائل و محدودیت های خود پیدا نموده اند و کوشش می گردد به مشکل خاصی برخورد نکنند.

محمدی گفت: واحد های پتروشیمی کشور راه های دور زدن تحریم را بلدند و شرایط بین المللی کنونی کشور خللی در فعالیت واحد ها ایجاد نمی کند.

وی با بیان اینکه وزیر نفت با جدیت، پیگیر موضوع تأمین مالی طرح های پتروشیمی است، اضافه کرد: تأمین سرمایه به وسیله فروش اوراق مشارکت اسلامی در حال پیگیری است و هر هفته نشست های آن در دفتر وزیر نفت برگزار می گردد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی توضیح داد: امیدواریم تأمین مالی طرح های پتروشیمی به وسیله فروش اوراق مشارکت در ماه های آتی به پایان برسد تا بتوانیم بخشی از مسائل مالی طرح ها را برطرف کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه ماهشهر قطب نخست پتروشیمی ایران است، گفت: کیفیت و تنوع بالای محصولات زنجیره ارزش در واحد های پتروشیمی منطقه ماهشهر بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه تخصیص زمین به طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی یکی از مواردی است که در منطقه ماهشهر پیگیری می گردد، ادامه داد: زمینی به منظور توسعه فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در نظر گرفته شده و در برنامه ریزی صورت گرفته به همه جوانب زیست محیطی منطقه توجه کامل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معاون وزیر نفت: واحد های پتروشیمی راه های دور زدن تحریم را بلدند، تأمین مالی طرح ها با فروش اوراق مشارکت اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر نفت: واحد های پتروشیمی راه های دور زدن تحریم را بلدند، تأمین مالی طرح ها با فروش اوراق مشارکت اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید