نتایج مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد ، برگزاری مصاحبه هفته پایانی آذرماه

به گزارش بهترین وبلاگ، نتایج مرحله نخست هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو در سایت ستاد فناوری نانو اعلام شد.

نتایج مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد ، برگزاری مصاحبه هفته پایانی آذرماه

به گزارش گروه فناوری بهترین وبلاگ، مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو در تاریخ پنجشنبه 13 آذرماه به صورت آنلاین بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار گردید. در این آزمون 358 داوطلب حضور داشتند که از این میان، 82 داوطلب پیروز به کسب حداقل 70 درصد آزمون شدند و به مرحله مصاحبه تدریس راه پیدا کردند.

مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو در تاریخ 13 آذر 1399 از ساعت 10 الی 14 برگزار گردید. این آزمون حاوی 50 سؤال تستی بود که به صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار گردید. جهت حفظ امنیت آزمون آنلاین، 3 دفترچه مجزا برای داوطلبان طراحی شد و شرکت نمایندگان فرصت داشتند در مدت زمان 70 دقیقه به سؤالات آزمون پاسخ دهند. این آزمون بنا به درخواست شرکت نمایندگان تا ساعت 17 تمدید شد.

لازم به ذکر است 65 نفر به صورت مستقیم در آزمون توانمندی تدریس نانو ثبت نام نموده بودند و ثبت نامی های دهمین مسابقه ملی فناوری نانو نیز می توانستند بدون پرداخت هزینه و ثبت نام مجدد در این آزمون شرکت نمایند. مجموعاً در این آزمون 358 داوطلب شرکت کردند که از این میان 61 نفر از داوطلبان با ثبت نام مستقیم و 297 نفر از ثبت نامی های دهمین مسابقه ملی در آزمون حضور داشتند.

شرکت نمایندگان از 55 رشته تحصیلی مختلف در این آزمون شرکت داشتند که توزیع رشته های تحصیلی با بیش از 10 شرکت نماینده در تصویر زیر دیده می گردد.

همچنین داوطلبان از مقاطع تحصیلی مختلف در مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو شرکت نموده بودند؛ توزیع مقطع تحصیلی شرکت نمایندگان آزمون نیز به صورت نمودار زیر است:

پس از انتها آزمون و با توجه به جمع بندی نتایج اکتسابی شرکت نمایندگان آزمون، 82 داوطلب آزمون که پیروز به کسب حداقل 70 درصد آزمون شده بودند به مرحله دوم یا همان مصاحبه تدریس راه پیدا کردند. فایل نتایج مرحله اول آزمون تدریس از لینک قابل دریافت است.

لازم به ذکر است مرحله مصاحبه هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو به صورت آنلاین و در هفته آخر آذرماه برگزار خواهد شد. جزئیات برگزاری فرایند مصاحبه و هماهنگی های لازم با راه یافتگان طی تماس تلفنی انجام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزش فناوری نانو مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نتایج مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد ، برگزاری مصاحبه هفته پایانی آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد ، برگزاری مصاحبه هفته پایانی آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید