وان پلاس Ace با شارژ 150 واتی و قیمت 387 دلار معرفی گردید

به گزارش بهترین وبلاگ، بعد از مدت ها انتظار شرکت وان پلاس بالاخره گوشی Ace را برای بازار چین رسما معرفی کرد. این گوشی از چیپست نو دایمنسیتی 8100 مکس بهره می برد و در کل ویژگی های جذابی دارد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.

وان پلاس Ace با شارژ 150 واتی و قیمت 387 دلار معرفی گردید

روی هم رفته وان پلاس برای این گوشی از زبان طراحی کاملا جدیدی استفاده نموده است. اول از همه باید به لبه های تخت و گوشه های گرد بدنه اشاره کنیم که ظاهر خاصی را برای این گوشی به ارمغان آورده اند. در پنل پشتی هم بافت دو رنگه دیده می گردد. ماژول دوربین مربع شکل در سمت چپ بخش فوقانی تعبیه شده که مساحت قابل توجهی از پنل را اشغال نموده است. طبق اعلام وان پلاس، ضخامت این گوشی به 8.2 میلی متر می رسد و وزن آن هم 186 گرم است.

در پنل جلویی آن نمایشگر 6.7 اینچی واقع شده است که از رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. نرخ نمونه برداری لمسی آن در استفاده های معمولی 360 هرتز است ولی هنگام اجرای بعضی بازی ها می توانید از نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز بهره ببرید که منجر به بهبود قابل توجهی تجربه کاربری می گردد. از دیگر امکانات این نمایشگر می توانیم به پشتیبانی 100 درصد از فضای رنگ DCI P3، پشتیبانی از استاندارد HDR10+ و حداکثر روشنایی 1000 نیت اشاره کنیم. در مرکز بخش فوقانی این نمایشگر یک حفره دیده می گردد که دوربین سلفی را در خود جای داده است.

قلب تپنده گوشی وان پلاس Ace چیپست دایمنسیتی 8100 مکس است که یک تراشه تازه نفس محسوب می گردد و این گوشی وان پلاس هم اولین گوشی مبتنی بر این تراشه است. در کنار این چیپست هم تا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه مبتنی بر فناوری UFS 3.1 آن را همراهی می نمایند. وان پلاس مدعی شده که در کنار پردازنده گرافیکی موجود در این تراشه، یک چیپ مخصوص دیگر هم تعبیه نموده تا کاربران هنگام اجرای بازی ها با فریم ریت بالاتری روبرو شوند. گفته می گردد این گوشی حتی هنگامی که برای ساعات طولانی برای بازی استفاده می گردد، عملکرد خیلی خوبی از خود نشان می دهد.

وان پلاس Ace از رابط کاربری ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 است. انرژی آن هم از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و ضمناً نباید پشتیبانی از شارژ 150 واتی را از قلم بیندازیم. به لطف همین سرعت شارژ، باتری این گوشی در عرض فقط 17 دقیقه به طور کامل شارژ می گردد. وان پلاس مدعی شده که با وجود استفاده از این سرعت شارژ بسیار بالا، ظرفیت باتری بعد از 4 سال استفاده به 80 درصد ظرفیت اولیه می رسد که خبر خوبی برای کاربران به شمار میرود.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم و محفظه بخار درون بدنه هم در مقایسه با تمام گوشی های وان پلاس مساحت بیشتری دارد. در ماژول دوربین این گوشی شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی هستیم که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می برد. در کنار دوربین اصلی هم دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دیده می گردد. در حفره نمایشگر هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ واقع شده است.

در کنار این گوشی، وان پلاس یک کول پد مخصوص گوشی Ace را هم معرفی نموده است. این شرکت اعلام نموده که با استفاده از این کول پد حتی بعد از یک ساعت اجرای بازی می توانند از میانگین فریم ریت 59.1 بهره ببرند. مصرف انرژی این کول پد 18 وات است و با استفاده از آن دمای بدنه به فقط 36.4 سانتی گراد کاهش پیدا می نماید. روی هم رفته کاربرانی که ساعات زیادی با گوشی خود بازی می نمایند، احتمالا از این کولپد استقبال خواهند کرد. کاربران چینی برای خرید این کول پد باید 31 دلار بپردازند.

مدل پایه این گوشی با قیمت 387 دلار راهی بازار چین می گردد که از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. مدل های 8/256 و 12/256 گیگابایتی هم به ترتیب 418 و 465 دلار قیمت دارند. گران ترین مدل هم که مبتنی بر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است 542 دلار قیمت دارد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس Ace با شارژ 150 واتی و قیمت 387 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس Ace با شارژ 150 واتی و قیمت 387 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید