واکنش امامی به شایعه قهر سرمربی تیم ملی؛ در جلسه بحث و آنالیز، اختلاف نظر طبیعی است

به گزارش بهترین وبلاگ، محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اختلاف نظر بایستی وجود داشته باشد تا در نهایت بهترین تصمیم گرفته گردد.

واکنش امامی به شایعه قهر سرمربی تیم ملی؛ در جلسه بحث و آنالیز، اختلاف نظر طبیعی است

به گزارش بهترین وبلاگ، صبح روز گذشته (یکشنبه) نشست بحث و آنالیز چرخه انتخابی تیم های ملی در حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی، محسن کاوه مدیر تیم های ملی آزاد و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی آزاد برگزار گردید، نشستی که محمد بنا در آن غایب بود.

این جلسه نیمه تمام ماند و غلامرضا محمدی با ناراحتی آن را ترک کرد. محمدابراهیم امامی در پاسخ به سؤال خبرنگار بهترین وبلاگ در مورد اتفاقات این جلسه گفت: جلسه ای که ما داشتیم، اسمش کاملاً معین بود، جلسه بحث و آنالیز و در نشست بحث و آنالیز انتخابی تیم ملی، قطعاً پیرامون مسئله موردنظر، بحث و گفتگو می گردد و این کاملاً طبیعی است. قرار بود هر کسی نقطه نظراتش را در راستای نهایی شدن چرخه انتخابی تیم ملی بگوید و بر سر همین موضوع اختلاف نظر وجود داشت.

وی ادامه داد: فدراسیون در پی این است که چرخه انتخابی تیم های ملی را به بهترین شکل ممکن و با کمترین ضریب اشتباه، نهایی کند و هنوز هم این چرخه کامل نشده است و جای آنالیز و بحث بیشتری دارد.

امامی در مورد اینکه آیا محمدی قهر نموده است، تأکید کرد: در نهایت در اواخر جلسه، سرمربی تیم ملی آزاد رفت. در مورد این چرخه اختلاف نظرهایی وجود دارد و این هم کاملاً طبیعی است. اختلاف نظر بایستی وجود داشته باشد تا در نهایت بهترین تصمیم گرفته گردد. مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش امامی به شایعه قهر سرمربی تیم ملی؛ در جلسه بحث و آنالیز، اختلاف نظر طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش امامی به شایعه قهر سرمربی تیم ملی؛ در جلسه بحث و آنالیز، اختلاف نظر طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید