کنگره آنلاین AFC با حضور اینفانتینو برگزار گردید، شیخ سلمان: تقویم رقابت ها و آیین نامه بازیکنان خارجی تغییر می نماید

به گزارش بهترین وبلاگ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعمال تغییراتی در تقویم و آیین نامه استفاده از بازیکنان خارجی در مسابقات این قاره اطلاع داد.

کنگره آنلاین AFC با حضور اینفانتینو برگزار گردید، شیخ سلمان: تقویم رقابت ها و آیین نامه بازیکنان خارجی تغییر می نماید

به گزارش بهترین وبلاگ، سی ویکمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (شنبه) با حضور مدیران کمیته های این کنفدراسیون و رؤسای فدراسیون کشورهای مختلف، به صورت آنلاین برگزار گردید.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس AFC در این نشست گفت: از طرف خانواده فوتبال آسیا، از صمیم قلب به الهلال بابت ارائه نمایشی فوق العاده در لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در این رقابت ها و کسب دستاوردی تاریخی تبریک می گویم. برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ضروری بود که نشان بدهیم فوتبال آسیا آماده بازگشت است و این موضوع، بدون حمایت و فداکاری فدراسیون ها انجام نمی شد.

وی با تشکر از کشورهای میزبان تورنمنت های تجمیعی قاره آسیا، به افزایش سهمیه خارجی بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا اشاره نمود و گفت: خوشحالم که تأیید کنم مسابقات AFC همچنان متحول می گردد. تغییراتی در آیین نامه استفاده از بازیکنان خارجی و تقویم رقابت ها صورت می گیرد که این موضوع، بخشی از استراتژی ما برای پیشرفت خواهد بود. سال هایی معین نماینده پیش رو داریم و تغییرات رو به رشدی خواهیم داشت.

حالا نوبت آسیاست.، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن بیان این جمله توضیح داد: AFC مصمم است به پیشرفت فنی، اقتصادی و مدیریتی خود ادامه دهد. ما بیشترین طرفداران را در دنیا داریم و همچنان پیشرفت می کنیم. 20 سال پس از میزبانی کره جنوبی و ژاپن، میزبانی جام دنیای 2022 برترین گواه برای پیشرفت آسیا و گام های بزرگی است که با یکدیگر برداشته ایم.

بعلاوه جانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز به صورت آنلاین در این نشست حضور یافت و گفت: قهرمانی الهلال را به این تیم تبریک می گویم. بعلاوه باید بگویم آماده سازی بزرگی همانند جام دنیای 2022 ندیده ام و اکنون همه استادیوم ها آماده مسابقات هستند.

در این نشست از فدراسیون ها درخواست شد که میزبان بودجه کنفدراسیون در فصل 22-2021 و صورت های اقتصادی حسابرسی شده در دسامبر سال 2020 را تأیید یا رد نمایند که هر دوی آنها با رأی اکثریت نمایندگان فدراسیون ها تأیید شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کنگره آنلاین AFC با حضور اینفانتینو برگزار گردید، شیخ سلمان: تقویم رقابت ها و آیین نامه بازیکنان خارجی تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره آنلاین AFC با حضور اینفانتینو برگزار گردید، شیخ سلمان: تقویم رقابت ها و آیین نامه بازیکنان خارجی تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید