آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به نمایشگرهای 120 هرتزی و بدنه باریک تر مجهز می شوند

به گزارش بهترین وبلاگ، با توجه به لیستی که راس یانگ، مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultant، منتشر نموده، ظاهرا اپل میخواهد آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را با نمایشگر 120 هرتزی راهی بازار کند.

آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به نمایشگرهای 120 هرتزی و بدنه باریک تر مجهز می شوند

با نگاهی به این لیست، می بینیم مدل های پرو آیفون 12 به رفرش ریت بیشتری مجهز خواهند شد. این در حالی است که دیگر گوشی های این سری به احتمال فراوان با همان نمایشگر 60 هرتزی راهی بازار می گردد. حال اینکه چه تعداد از این محصولات از پنل OLED بهره می برد و چه تعداد از پنل LCD معین نیست.

لیستی که از گوشی های سال 2020 با نمایشگر 120 هرتزی منتشر شده شامل هواوی میت 40 نیز می گردد. محصولی که هنوز خبرهای خاصی در رابطه با آن منتشر نشده اما ظاهرا در همان حوالی که اپل از آیفون 12 رونمایی می نماید، میت 40 نیز معرفی می گردد.

قالب های لو رفته طراحی جدید آیفون 12 را نشان می دهند

اما علاوه بر اینکه از میزان رفرش ریت آیفون ها مطلع شدیم، یکی از افراد مطلع از زنجیره تامین اپل گفت سری آیفون 12 از بدنه باریک تری به نسبت قبل برخوردار خواهند بود. شایعات حاکی از آن است مدل 6.7 از این سری که آیفون 12 پرو مکس نام دارد تنها 7.4 میلی متر ضخامت خواهد داشت که به نسبت ضخامت 8.1 میلی متری آیفون 11 پرو مکس پیشرفت خوبی محسوب می گردد.

خوشبختانه این کاهش ضخامت قرار نیست روی ظرفیت باتری اثر بگذارد. با توجه به خبرهایی که اخیرا منتشر شده، هیچ یک از آیفون های جدید قرار نیست باتری با ظرفیت بیشتر از 4400 میلی آمپر ساعت داشته باشند که به نسبت باتری 3969 میلی آمپر ساعتی بکار رفته در آیفون 11 پرو مکس پیشرفت خوبی به حساب می آید.

همچنین با توجه به گفته دن ایوز، تحلیلگر موسسه Wedbush Securities، آیفون 12 قرار نیست از جک هدفون بهره ببرد و این یعنی اپل میخواهد فروش ایرپادزهای خود را بیش از پیش افزایش دهد. با توجه به عملکرد خوب این گجت ها، به احتمال بسیار زیاد اپل به خواسته خود خواهد رسید.

از رویداد WWDC 2020 اپل چه انتظاراتی داریم؟

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به نمایشگرهای 120 هرتزی و بدنه باریک تر مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به نمایشگرهای 120 هرتزی و بدنه باریک تر مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید