مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان مقاله برتر انتخاب شد

به گزارش بهترین وبلاگ، مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه در پنجمین دوره کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی ایران به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان مقاله برتر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه بهترین وبلاگ، مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان مقاله برتر در پنجمین دوره کنفرانس ملی هیدروژن و پیل سوختی ایران انتخاب شد.

با همکاری علمی مهندس وحید محمدزاده از گروه هوافضا دانشکده انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه صنعتی ارومیه، فتح اله امی، استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت مدرس و رئیس پژوهشگاه هوا فضا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و زهیر صبوحی عضو هیئت علمی پژوهشگاه هوافضا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت شفاهی ارائه شد و از سوی هیئت داوران در این دوره از همایش به عنوان مقاله برگزیده انتخاب شد.

کسب این موفقیت در کنار سایر موفقیت های پژوهشی کارکنان دانشگاه، نشان از اهتمام و مشارکت کارکنان در رشد و توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه، همگام با اعضای هیئت علمی دارد.

شایان ذکر است وحید محمدزاده، در حال حاضر به عنوان دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی هوافضا در پژوهشگاه هوافضا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به تحصیل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان مقاله برتر انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان مقاله برتر انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید