گوشی گلکسی فولد سامسونگ به زودی وارد کشورهای بیشتری می گردد

به گزارش بهترین وبلاگ، گوشی گلکسی فولد سامسونگ که پیش و پس از رونمایی با حواشی متعددی همراه بوده است، به زودی وارد کشورهای بیشتری می گردد. این موضوع از سوی مقامات این شرکت کره جنوبی مطرح شده است.

گوشی گلکسی فولد سامسونگ به زودی وارد کشورهای بیشتری می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ژاپن ، لهستان ، مکزیک و سوئیس با پیوستن به کره جنوبی ، آمریکا ، انگلیس ، آلمان ، فرانسه و سنگاپور به فهرست کشورهایی که گلکسی فولد را دریافت می نمایند اضافه می شوند.

سامسونگ در سومین مرحله فروش خود حدود 10،000 نسخه از این گوشی را فروخته است. با وجود قیمت بالا، واحدهای موجود در عرض چند دقیقه به فروش می رسند. به گفته تحلیلگران بازار ، سامسونگ قبلاً 20،000 نسخه گلکسی فولد را در دو دسته قبلی فروخته است.

به نظر می رسد هدف از ارائه چند مرحله ای این محصول به بازار استفاده از تکنیک های بازاریابی است و باعث افزایش ارزش این تلفن می گردد. سامسونگ صفحه نمایش حدود 100000 گوشی تاشو را آماده نموده است. نکته جالب این است که این گوشی در اولین رونمایی خود با مشکلاتی متعدد رو به رو شد و سپس در یک بازبینی مجدد طی هفته های اخیر بار دیگر رونمایی شد. انتظار می رود گوشی گلکسی فولد یکی از رقبای اصلی هواوی میت ایکس در چین باشد.

منبع: انتخاب

به "گوشی گلکسی فولد سامسونگ به زودی وارد کشورهای بیشتری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی فولد سامسونگ به زودی وارد کشورهای بیشتری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید