73 آب شیرین کن در دست ساخت

به گزارش بهترین وبلاگ، مدیرکل دفتر تجهیزات منابع مالی و توسعه مشارکت شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر 73 آب شیرین کن با ظرفیت 148 میلیون متر مکعب در سال و 420 هزار متر مکعب در شبانه روز در کشور در حال ساخت و بهره برداری است.

73 آب شیرین کن در دست ساخت

فریبا گلریزان در گفت و گو با بهترین وبلاگ در خصوص آخرین وضعیت پروژه های آب شیرین کن در کشور گفت: از 73 پروژه در حال ساخت 17 پروژه آب شیرین کن در اولویت ساخت قرار گرفته است و 56 پروژه نیز در حال بهره برداری است.

وی اضافه نمود: تمرکز این پروژه ها بیشتر در استان های حاشیه ای خلیج فارس و دریای عمان است و براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا 600 هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت آب شیرین کن کشور اضافه گردد که در فاز اول 300 هزار مترمکعب تا سال 1400 اجرایی می گردد.

وی تاکید نمود: طبق قراردادهای به امضا رسیده، باید 300 هزار متر مکعب دیگر نیز در فاز دوم در استان های حاشیه ای خلیج فارس و دریای عمان اجرایی گردد تا تامین آب شرب این استان ها از این طریق صورت گیرد.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود در حاشیه نمایشگاه بین الملل صنعت آب از پیگیری شرکت آب و فاضلاب برای تقویت خرید تضمینی اطلاع داد و اضافه نمود: امید می رود تا با کوشش های انجام شده و همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو و سایر ارگان ها بتوانیم توزیع اعتبار را به نحو بهتری انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "73 آب شیرین کن در دست ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "73 آب شیرین کن در دست ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید