صنایع دستی

چالشهای سفر گردشگران چینی به ایران

ایسنا/ این خبر پیرامون چالشهای سفر گردشگران چینی به ایران برای شما نوشته شده است.

24 خرداد 1402

گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور در همایش شمس و مولانا که در خوی برگزار گردید

ایرنا/ این خبر پیرامون گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور در همایش شمس و مولانا که در خوی برگزار گردید، برای شما نگارش شده است.

25 دی 1401

راهنمای کامل سفر به کیش

کیش، نگین مرجانی آرام گرفته در قلب آبی خلیج فارس، مقصد رویایی هر مسافری ست. جزیره ای که در کنار ساحلش می توان آرام گرفت و در آرامش و سکوتش از هیاهوی روزمره دور و دورتر شد، و با تفریحاتش آدرنالین و تپش قلب را بالا برد. سفر به کیش، سفری ماندگار و ویژه است....

23 آذر 1401

راهنمایان گردشگری بیمه می شوند

تیرماه سال جاری بود که کارزاری با عنوان درخواست ادامه بیمه راهنمایان گردشگری از سوی بسیاری از راهنمایان گردشگری انجام شد. کارزاری که نتیجه برخی اختلافات بین سازمان تامین اجتماعی و برنامه و بودجه بود که سبب قطع حق بیمه راهنمایان گردشگری شد.

25 مهر 1401

راز معروفیت آلاداغ لار

خبرنگاران :کسی در این عکس دست نبرده ؛واقعی واقعی است به همین زیبایی و حیرت بر انگیزی ،شبیه یک جعبه مدادرنگی! این کوههای رنگی رنگی آلاداغ لار است جاذبه 15میلیون ساله زنجان.

15 مهر 1401

اجرای عملیات آسفالت بافت قدیمی اردل تا یک ماه آینده

شهردار اردل از اجرای عملیات جدول گذاری و آسفالت بافت قدیم شهر اردل تا یک ماه آینده خبر داد.

24 مرداد 1401

پارک جنگلی گیسوم ، تونلی جنگلی که به دریا می رسد

طبیعت همواره برترین پناه برای فاصله گرفتن از قیل و قال های زندگی شهری، دور شدن از روزمرگی ها و رسیدن به آرامش ذهنی است. جنگل ها با درختان سر به فلک کشیده و زیبا، یکی از همین مکان های آرامش بخش هستند که می توانیم اوقات خوشی را در آن جا سپری نموده و از تنفس...

12 مرداد 1401

دوچرخه سواری در هرمز

در میان این جزایر جزیره هرمز یکی از معروفترین جزایر می باشد . جزیره ای بیضی شکل و گنبدی نمکی در خلیج فارس که به علت مجاورت با تنگه هرمز، کلید خلیج فارس نامیده می گردد. با مساحت 42 کیلومتر مربع، این جزیره در هشت کیلومتری مرکز استان هرمزگان قرار گرفته است....

12 مرداد 1401

5 شهر خنک ایران برای سفر در تابستان

اگر می خواهید برای سفر رفتن آماده شوید این 5 شهر پیشنهاد های خوبی برای فرار از گرمای تابستان است.

1 مرداد 1401

خاتمه بازسازی دیوار چینی مسیل آتشکده تاریخی آتشکوه محلات

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، انتها بازسازی دیوار چینی مسیل آتشکده تاریخی آتشکوه محلات صورت گرفت.

22 تیر 1401

افتتاح رسمی باغ ایرانی ایوان سلام پایانه مسافربری امام رضا

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، افتتاح رسمی باغ ایرانی ایوان سلام پایانه مسافربری امام رضا صورت گرفت.

31 خرداد 1401

جشنواره های چین در سال 2019

فستیوال های چینجشنواره اواسط پاییزیکی از 3جشنواره مهم در چین است. این جشنواره در اواسط پاییز برگزار می گردد که به معنی پرستش ماه است و سمبل جمع های خانوادگی است. این جشنواره شبیه روز شکرگزاری در کنار خانواده برگزار می گردد. مانند جشنواره بهار، اعضای خانواده...

23 بهمن 1400

رویداد تبریز 2018 یک فرصت ملی برای ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی تأکید کرد که رویداد تبریز 2018 یک فرصت ملی برای معرفی ظرفیت های استان آذربایجان شرقی و کشور است.

19 بهمن 1400

پلمب 2 واحد اقامتی در قزوین

خبرنگاران/قزوین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین از پلمب 2 واحد اقامتی در قزوین به علت تخلف در ثبت اطلاعات اطلاع داد.

13 بهمن 1400

اولین اکوموزه فضای باز درایران وخاور میانه

موزه میراث روستایی گیلاناحتمالاً برای شما هم بسیار رخ داده که هنگام بازدید از یک اثر تاریخی یا طبیعی، پس از مدتی که حس اولیه از تماشا آن مکان کم رنگ شد، آرام آرام چشم هایتان به جاها و نکاتی حساس گردد که: ای بابا! چرا این جا این طور نگهداری می گردد؟! چرا...

6 دی 1400

آیین نامه ماده 14 قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی ابلاغ شد

هیات وزیران در جلسه مورخ 20 اسفند 1399 و در راستای تکلیف قانونی خود، با هدف تشویق به حمایت از صنایع دستی داخلی و تسهیل در توسعه این بخش، آیین نامه اجرایی ماده (14) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی موضوع نحوه صدور مجوزهای صنایع دستی...

7 اردیبهشت 1400

اثر هنرمند البرزی به بخش ویژه نمایشگاه یونسکو راه یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: اثر معرق خط هنرمند البرزی به بخش ویژه نمایشگاه مجازی کمیسیون ملی یونسکو ایران راه پیدا کرد.

13 بهمن 1399

خبرنگاران فعالین حوزه گردشگری کردستان تسهیلات کرونا نگرفتند

سنندج - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: بیشتر فعالین حوزه گردشگری در این استان بخاطر مسائل سامانه نتوانسته اند تسهیلات دولتی مرتبط با شیوع کرونا را دریافت نمایند.

28 دی 1399

خبرنگاران سکه ولی عهدی حضرت رضا (ع) در فهرست ملی ایران ثبت شد

مشهد- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ثبت سکه ولی عهدی حضرت رضا(ع) ضرب نیشابور در فهرست آثار ملی ایران مورد موافقت شورای ملی کشور نهاده شد.

5 آذر 1399

واریز وام واحدهای کارگری

خبرنگاران : رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: در 6 ماهه نخست سال 99، 25 میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشاغل خانگی به واحدهای کارگری کوچک شهرستان پرداخت شده است.

18 آبان 1399
تعداد: (43)