افزایش سرعت فرآیندهای اداری و سازمانی پتروشیمی با نرم افزاری بومی

به گزارش بهترین وبلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علیرضا صفایی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به فعالیت های این مجموعه دانش بنیان در زمینه صنعت فراوری نرم افزارهای اتوماسیون اداری و بعلاوه نرم افزارهای تحت وب اعلام کرد: این شرکت با بررسی، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای MIS، کار خود را شروع نموده و با به کارگیری تکنولوژی های روز نرم افزاری و استفاده از کارشناسان و مشاوران و فراهم سازی زمینه های مساعد جهت افزایش سرعت و دقت در فراوری محصولات توانسته یک محصول جامع و کامل را به بازار نرم افزار ایران ارائه کند.

افزایش سرعت فرآیندهای اداری و سازمانی پتروشیمی با نرم افزاری بومی

این فعال حوزه پژوهش به شرح بیشتر در مورد محصول دانش بنیان MIS پرداخت و گفت: این محصول نرم افزاری تشکیل شده از 16 سامانه شامل سامانه جامع کنترل فراوری ویژه صنایع پتروشیمی، سامانه جامع مهندسی عمومی ویژه صنایع پتروشیمی، سامانه جامع استانداردهای مهندسی، سامانه جامع نظام پیشنهادات، سامانه جامع ارتباطات و مخابرات، سامانه جامع مدیریت جلسات، سامانه جامع واحد فناوری اطلاعات، سامانه جامع کنترل تردد، سامانه جامع مدیریت قراردادها و مناقصات، سامانه جامع آرشیو روزنامه ها و نرم شناسایی اپتیکی است.

وی ادامه داد: این محصول بازار بزرگی دارد چرا که صنعت پتروشیمی صنعت بزرگی به شمار می رود و به یکپارچه و مکانیزه شدن صنعت پتروشیمی منجر می گردد. این نرم افزار می تواند برای همه صنایع فراوریی کاربردی باشد ولی تمرکز این مجموعه بر صنعت پتروشیمی بوده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که سایر شرکت های داخلی برای محصول مشابه به تمامی سامانه های موجود در این نرم افزار نپرداخته اند و فقط به یک یا چند کارکرد توجه نموده اند در مورد مزیت رقابتی آن در مقابل مشابهات خارجی گفت: این محصول کاملا بومی سازی شده و مطابق با فرآیند و نیازهای داخلی کشور و با قیمتی بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی عرضه میگردد. از طرفی مشاوران، پشتیبان ها و کارشناسان خدمات پس از فروش این محصول برای آموزش و هدایت در دسترس هستند.

این فعال حوزه فناور جلوگیری از خروج ارز را یکی از مهمترین ویژگی ها و کارنمودهای این محصول دانست و در مورد اشتغال ایجاد شده در این شرکت گفت: در حال حاضر 7 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند در حالیکه این عدد برای اشتغال غیرمستقیم با توجه به سفارشات صورت گرفته، خریدها و حلقه کسب و کار ایجاد شده به وسیله این مجموعه بسیار بالاتر است.

صفایی با تاکید بر اینکه حمایت های آن معاونت منجر به رشد شرکت های خلاق و دانش بنیان منجر می گردد، گفت: با توجه به اینکه محصولات دانش بنیان در حال توسعه هستند امیدواریم که حمایت ها نیز مستمر باشند چرا که بازار آن در کشور وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش سرعت فرآیندهای اداری و سازمانی پتروشیمی با نرم افزاری بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرعت فرآیندهای اداری و سازمانی پتروشیمی با نرم افزاری بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید